رفتن به مطلب

تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا چه شرایطی دارد؟


tourbinblog

ارسال های توصیه شده

اسپانیا ممکن است به عنوان گزینه اول متقاضیان تحصیل رشته پزشکی نباشد، اما برای دانش آموزان دو زبانه که به دنبال شهریه ارزان و پذیرش سریع در یک برنامه پزشکی هستند ، اسپانیا می تواند یک انتخاب عالی باشد. این مقاله اطلاعات مفیدی در رابطه با تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا در اختیار شما قرار می دهد.

 

در حال حاضر هیچ برنامه پزشکی در اسپانیا به زبان انگلیسی ارائه نمی شود (هر چند یک برنامه دندانپزشکی به زبان انگلیسی وجود دارد)، به این معنی تحصیل در اسپانیا است برای کسانی مفید است که می توانند به زبان اسپانیایی تسلط پیدا کنند.

 

ممکن است در یک رشته خاص اما در دانشگاه های مختلف دروس دانشگاه های اسپانیا با یکدیگر متفاوت باشند. مدرسه و مدارس نیز برای دانش آموزانی که سنین آنها کمتر از 18 سال یا سن دانشگاه می باشد موجود است. تحصیل در اسپانیا بدون مدرک زبان نیز در برخی دانشگاه ها ممکن است، تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی نیز در برخی از دانشگاه ها مقدور است.

 

با این حال، اسپانیا کالج پزشکی با کیفیت بالایی دارد که در سطح جهانی مورد احترام است. با مهارت های زبان اسپانیایی مناسب، فقط این کشور برای برنامه های پزشکی برای شما مناسب است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...