رفتن به مطلب

جاذبه های دیدنی بالی


tytyt3153stye

ارسال های توصیه شده

در این بخش از وبلاگ آموزش گردشگری تور بالی قصد داریم تا در مورد جزیره بالی و جاذبه های دیدنی آن برای شما بیشتر بگوییم.این جزیره بسیار دیدنی و فوق العاده است. روزمرگی و یکنواختی زندگی باعث ایجاد بسیاری از بیماری های روانی در انسان می شود، استرس های جامعه شهری و درگیری های کاری نیز به این فشارها افزوده است. سالانه افراد هزینه های بسیار زیادی را برای درمان این بیماری ها صرف می کنند که شامل هزینه پزشک و هزینه های سرسام آور انواع داروهای شیمیایی مضر می شود. اما به جرات می توان گفت یکی از بهترین راهکارها برای پیشگیری و درمان تجربه متفاوت و هیجان انگیز برای افراد می باشد. تجربه ای که نشاط و سرخوشی طبیعی را برای افراد ایجاد می کند.

سفر کردن یکی از بهترین گزینه ایی هست که می توان از بسیاری از فشار های روانی خلاص شد و روح جدیدی را در زندگی خود جریان داد. برای همین افراد آگاه با انتخاب درست از سفری که قصد دارند بروند محل مناسب را انتخاب می کنند در این مطلب قصد داریم تا یکی از زیباترین و دنج ترین مناطق دیدنی دنیا را برای شما معرفی کنیم. بالی از جزایر زیبای اندونزی است که دارای طبیعت بی نظیری است و سالانه گردشگران و مسافران بسیاری برای تفریح و استراحت به این جزیره سفر می کنند. از تفریحات بسیار هیجان انگیز در این جزیره غواصی است که به خاطر آب بسیار زلال آن طرفداران بسیاری دارد، شنا کردن در این دریا یکی از هیجان انگیزین احساس ها را در اختیار شما قرار می دهد، پس با این بخش از آشنایی با اندونزی همراه باشید.

400x183http://e-indonesia.ir/wp-content/uploads/%D8%A8%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AC%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B1-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%86%D8%B2%DB%8C.jpg[/img]

جنگل میمون ها در اوبد

یکی از دیدنی ترین مناطق این جزیره است .این منطقه بدلیل روستاها ومحلات مسکونی وطبیعت بکری که دارد بسیاری از زیبایی های جزیره بالی را به خود اختصاص داده است.این زیبای ها شامل مکانهای دیدنی و جذابی چون:جنگل میمون ها، دریاچه ی براتان و معبد آبی اولون، باغ وحش بسیار زیبای بالی و تعدادی موزه و خانه هنر می گردد. تصویر بی نهایت زیبا و جالب مزارع پلکانی برنج بالی هم که در این منطقه قرار دارد یکی از جاذبه های بالی بشمار می آید.

سافاری

اگر می خواهید در کنار فرزندان خود از تفریحی خانوادگی لذت ببرید انتخاب سافاری بهترین انتخاب می باشد. محل نگهداری حیوانات وحشی که دنیای حیوانات کمیاب است و اصلی ترین جاذبه این باغ وحش محوطه باز آن است که می توان حیوانات وحشی را در زیستگاه طبیعی خود مشاهده کرد.بازدید از این محل فقط با خودرو های پارک امکان پذیر است و هزینه ورودی آن بسیار مناسب است.بازدید از این منطقه را در تور بالی خود قرار دهید.

400x267http://e-indonesia.ir/wp-content/uploads/%D8%A8%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AC%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B1-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%86%D8%B2%DB%8C-1.jpg[/img]

یکی دیگر از جاذبه های بالی معابد متعدد و بسیار زیبای این جزیره است که برخواسته از فرهنگ و تاریخ مردم اندونزی می باشد.

معبد مادر

این معبد بزرگترین و مهمترین معبد این جزیره می باشد که در منطقه باساکی قرار گرفته و بزرگترین معبد هندو در بالی است. معبد مادر در ارتفاع 1000 متری از سطح دریا و در کوهپایه آتشفشان آگونگ در منطقه باساکی واقع گردیده است. این معبد مقدس ترین معبد هندو در بالی و به اعتقاد هندوان، قدیمی ترین معبد نیز می باشد و سالانه گردشگران بسیار زیادی برای را به خود جذب می کند.

400x225http://e-indonesia.ir/wp-content/uploads/%D8%A8%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AC%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B1-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%86%D8%B2%DB%8C-2.jpg[/img]

معبد اولا واتو

معبد اولا واتو نیز یکی دیگر از معابد معروف جزیره بالی می باشد، این معبد در جنوبی ترین نقطه بالی و برفراز صخره ی مرجانی سیاه رنگی بر فراز امواج خروشان اقیانوس هند واقع گردیده است.بازدید از این معبد افسانه در هنگام غروب خورشید بسیار تماشایی است و می توان ساعت ها از بودن در کنار این معبد لذت برد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...