رفتن به مطلب
×
×
  • اضافه کردن...

پرواز تهران به کیش چقدر طول میکشد؟


amin113

ارسال های توصیه شده

جزیره کیش در جنوب کشورمان واقع شده است که یکی از بهترین جزایر ایران به شمار میرود،سفر با تور کیش به این جزیره یکی از بهترین گزینه های برای سفر های خانوادگی و مجردی است که میتواند سفر بسیار خوبی را برای شما و خانواده تان رقم بزند،در این نوشته قصد داریم اطلاعاتی در مورد مدت زمان پرواز تهران به کیش خدمت متقاضیان بگذاریم برای اطلاعات بیشتر متن را دنبال کنید.

 

 

اطلاعاتی راجع به سفر به کیش از تهران با هواپیما:

اگر میخواهید با هواپیما به جزیره زیبای کیش سفر کنید باید نسبت به رزرو بلیط هواپیما خود اقدام کنید،هزینه های رزرو بلیط قیمت های مختلفی دارند بعد از این که بلیط خود را رزرو نمودید میتوانید با مراجعه به فرودگاه به مهرآباد در وقت  پرواز سوار هواپیما شده و خودرا به این جزیره زیبا برسانید.

 

مدت زمان پرواز تهران به کیش با هواپیما:

یکی از مهمترین عامل های تاثیر گذارو بر روی تمام پرواز ها شهر مبدا است مثلا اگر میخواهید با هواپیما از تهران به کیش بروید یا از از زنجان بروید مدت پرواز متفاوت است،به گفته برخی از گردشگران زمان پرواز تهران به کیش حدود یک ساعت و نیم و به طول می انجامد.

 

پرواز تهران به کیش با ایرلاین های متفاوت:

پرواز از تهران به کیش با هواپیمایی معراج:یکی از مناسب ترین گزینه ها برای پرواز به مقصد جزیره کیش است،این هواپیمایی از تمامی شهر های ایران به مقصد کیش پرواز دارد.

پرواز از تهران به کیش با هواپیمایی ماهان: این نوع هواپیمایی یکی از بهترین گزینه ها برای پرواز به جزیره کیش و حتی تمام شهر های ایران استفاین هواپیمایی از تمامی شهر های ایران به کیش پرواز دارد.

پرواز از تهران به کیش با هواپیمایی کیش ایر: هواپیمایی کیش ایر از مناسب ترین ایرلاین ها برای پرواز به جزیره کیش و از بیشتر شهر های ایران به کیش پرواز دارد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.