رفتن به مطلب

درب سکشنال چیست


novingate

ارسال های توصیه شده

درب سکشنال زیرسقفی از 4 الی 5 ساندویچ پنل تشکیل شده است که زیر سقف پارکینگ ساختمان یا منزل جمع می شود. درب سکشنال صنعتی نیز برای سوله ها و کارخانه ها استفاده می شود که دارای ارتفاع و عرض بیشتری نسبت به پنل های مسکونی دارد و همچنین درب های سکشنال قابلیت اضافه کردن درب نفر رو داخل آنها را دارا می باشد و همچنین به تعداد مورد نیاز می توان داخل پنل ها که داخل آنها با خمیر پلی اورتان پر شده است پنجره گذاشت. درب سکشنال ساخت ایتالیا و ترکیه می باشد و 100 درصد وارداتی محسوب می شود.
موتور درب سکشنال که به موتور درب زیرسقفی نیز معروف است با تامین نیروی اولیه، باعث باز شدن یا جمع شدن پنل ها زیر سقف میگردد. این موتورها بسته به ابعاد و وزن کلی درب دارای نیوتن های مختلفی می باشد که همواره باید درست انتخاب تا فشار وارده بر موتور در طولانی مدت باعث خرابی آن نشود. موتور های درب سکشنال معمولا در ۴ مدل تولید می شوند. از معروف ترین شرکت های تولید کننده موتور زیر سقفی می توان به Marantec ، Somfy ، Nice و STC ترکیه اشاره کرد.

ویژگی های درب سکشنال :

درب سکشنال دارای سیستم آنتی دراپ یا ضد سقوط است که در شرایطی که فنرها و کابل ها عمل نکنند ، از صدمات احتمالی سقوط درب جلوگیری کند.
دارای سیستم خلاص کن دستی می باشد تا در صورت نبود برق براحتی با دست باز و بسته شود.
بدون نیاز به نگهداری و دارای طول عمر بالا
پنل های درب زیر سقفی با فوم پلی اورتان پر شده اند که این ماده نوعی عایق محسوب می شود و از هدر رفت انرژی و بروز سروصدا جلوگیری می کند.
درب سکشنال به دلیل حرکت عمودی فضایی از پارکینگ را اشغال نمی کند و فقط حدود 20 سانتی متر از سقف را برای جمع شدن کافی می باشد.
درب های زیر سقفی از تنوع طرح و رنگ زیادی برخوردار هستند و با انواع نمای کلاسیک و مدرن ساختمان هماهنگی دارند.
موتور قدرتمندی که در حالت بسته بودن نیرویی معادل 1000 کیلوگرم به درب در حالت بسته وارد می کند تا درب ضد نفوذ باشد.
پنل های فولادی به کار رفته در ساختار درب های سکشنال با رنگ های الکترو استاتیک پوشش داده شده اند که این امر باعث مقاوم سازی این درب ها در برابر شرایط مختلف آب و هوایی میشود.
استفاده از ریل های نگهدارنده و چرخ های ضد سایش در مکانیزم درب سکشنال, باعث کاهش استهلاک این درب ها نسبت به سایر درب ها میشود.

ویژگی بارز درب زیرسقفی این است که فضای کمی را اشغال می کنند و در حقیقت از فضای سقف پارکینگ جهت عملیات باز و بسته شدن خود استفاده می کنند و بنابراین عرض مفید و قابل استفاده برای عبور ماشین بیشینه می شود. همچنین این امکان را می دهد که ماشین را بسیار نزدیک درب پارکینگ پارک کنید. همچنین اگر درب مستقیم رو به پیاده رو یا خیابان باز می شود، به دلیل عملیات در راستای عمودی، موجب آسیب دیدن افرادی که در حال عبوراز پیاده رو می باشند نمی گردد.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...