رفتن به مطلب

حمل بار از تهران به ارومیه


hamlebar

ارسال های توصیه شده

شهرستان ارومیه یکی از کلان شهرهای بزرگ ایران است و همچنین مرکز استان آذربایجان غربی نیز می باشد . اولین شبکه تلویزیون محلی ، دومین شهر پرترافیک ایران ، پایتخت والیبال ایران ، شهر ادیان و مذاهب از القاب دیگر این شهر می باشد . در واقع اور در زبان آشوری به معنای شهر است و میه هم به معنای آب می باشد . در زمان حکومت رضا شاه به دلیل علاقه شاه به این شهر نام شهر به رضاییه مشهور بود اما بعد از انقلاب اسلامی به ارومیه تغییر نام پیدا کرد .

شرکت حمل بار ایرانکس برای عزیزانی که قصد حمل بار از تهران به ارومیه را دارند پایانه باربری ارومیه را ایجاد کرده است تا بتواند نیاز این گونه مشتریان را رفع نماید . 

این شرکت به عنوان بهترین باربری عمل می کند و تمامی سعی خود را می کند تا بتواند با دقت کافی و بالا خدمات مناسب و با کیفیتی را همراه با بهترین قیمت به مشتریان ارائه دهد . 

از خدمات دیگری که توسط این شرکت ارائه می شود ، خدمات اسباب کشی در ارومیه است . این شرکت تمامی بارها و کالاها را تحت پوشش بیمه قدرتمند آسیا قرار می دهد تا مشتریان با خیالی آسوده تمامی بارهای خود را به این شرکت بسپارند .

 

 

ویرایش شده توسط hamlebar
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...