رفتن به مطلب

اطلاعات لازم جهت خرید دستگاه اس اچ آر


hesamnmmad

ارسال های توصیه شده

اطلاعات لازم جهت خرید دستگاه اس اچ آر 

۱- قبل از هر چیز باید بدانید که تمام لیزر دایود و دستگاه اس اچ آر ؛ خود هندپیس آن است بقیه کیس دستگاه چندان اهمیتی ندارد. البته کولینگ و تهویه و فن های دستگاه که داخل کیس ان تعبیه شده در درجه دوم اهمیت است. لذا هرچه حجم دستگاه بزرگتر باشد کولینگ بهتری خواهیم داشت.
 
 قیمت هندپیس را قبل از خرید بدانید
 
 تعداد شات گارانتی را حتما از فروشنده بخواهید قید کند

 گرانترین قطعه و انحصاری ترین قطعه هندپیس شماست لذا باید قیمت انرا بدانید تا بر اساس ان هزینه های مصرفی خود را مدیریت کنید
 
(معمولا دایودها تا ۲۰میلیون شات هم میزنند که فروشنده بسته به اعتماد خود به کمپانی سازنده بین ۵تا ۱۰میلیون شات گارانتی میکنند)

 توان «هندپیس» را دقیق بدانید؛ معمولا فروشنده توان مصرفی دستگاه را میگوید که عدد مهمی نیست! مهم توان هندپیس است. 
به ازای هر سانتیمتر مربع از اسپات سایز سر هندپیس حداقل ۶۰۰وات توان لازم داریم تا لیزر به خوبی کار کند لذا هندپیسی که اسپات ۲در۱ سانت دارد باید حداقل توان ۱۲۰۰وات داشته باشد لذا خیلی هم از بزرگ بودن اسپات

سایز خرسند نشوید اتفاقا اسپات سایز کوچکتر بیشتر توصیه میشود؛✅

اینکه دستگاه سه طول موج است یا تک طول موج خیلی مهم نیست! کار اصلی را طول موج ۸۰۸نانومتر میکند بقیه طول موجها (۷۵۵و ۱۰۶۴) بیشتر جنبه فرمایشی و بیزینسی دارد چون معمولا از حدود ۱۰عدد «دایودبار» ۸تا از انها ۸۰۸نانومتر و فقط دوتاش ۷۵۵ یا ۱۰۶۴ است) پس خیلی روی سه طول موجی بودن دایود حساس نشوید و خریدن طول موج ۸۰۸ از همه دیگر طول موجها در اولویت است.دایودهای بیش از ۱۲بار توصیه میشوند جهت خرید؛
 
 دیودها یک تست ساده دارند که در سینگل شات به ازای ۳۰میلی ثانیه باید حداقل ۲۰ژول برسانتیمترمربع خروجی بدهد یا در مود SHR روی ۳هرتز و ۱۰میلی ثانیه تا ۲۰ژول برسانتیمتر مربع خروجی بدهد. 
تعداد بارها را میتوان براحتی از داخل کریستال سفایر دید و شمرد. 

 برای خرید دایود دست دوم تمام موارد فوق را رعایت کنید بخصوص نحوه تامین دایود و قیمت ان که ممکنه برخی دایودها کلا تولید نشوند و شما بمانید با دستگاهی که خدمات ندارد

اساس کار دستگاه اس اچ آر ایلایت

انرژی کم

توان متوسط بالا

سرعت تکرار زیاد


در این روش انرژی به قطعات کوچک تر تقسیم می‌شود و در تعداد دفعات تکرار بالا به پوست وارد می شود که باعث می گردد علاوه بر سرعت بالا و بدون عوارض بودن فرایند، اثربخشی نیز بصورت چشمگیری افزایش می یابد.

عملکرد دستگاه SHR

طول موج این دستگاه بین 640 تا 950 نانومتری استفاده می‌کند و با این توصیف، فولیکول مو به چنین طیف گسترده ای از نور نیاز ندارد و بخش عمده ای از آن تبدیل به گرما می‌شود که میتواند احتمال سوختگی  ناراحتی را افزایش دهد.

به علاوه دستگاه اس اچ آر برای انواع تیپ های پوستی کاملا بی‌خطر است و حتی می‌تواند برای پوست های سبزه نیز استفاده شود.


 

ویرایش شده توسط hesamnmmad
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...