رفتن به مطلب
×
×
  • اضافه کردن...

ارسال های توصیه شده

جراحی زیبایی لیپوماتیک یکی از روشهای پیکرتراشی و حذف چربی های زاید محسوب می شود. لاغری موضعی با پیکرتراشی جایگزین مناسبی برای جراحی های لاغری است. پیکرتراشی از روشهای مختلفی انجام می گیرد. لیپوساکشن، آبدومینوپلاستی و کرایوپلاستی برخی از روشهای دیگر پیکرتراشی بشمار می آیند. البته این روشهای لاغری معمولا به عنوان آخرین راه حل و روشی قطعی برای خلاص شدن از چربی های اضافه بشمار می روند. در ادامه به بررسی و معرفی برترین روش جراحی زیبایی به عنوان یکی از روشهای برتر و با عوارض کم در پیکرتراشی اشاره می شود.

 

جراحی زیبایی لیپوماتیک چگونه انجام می شود

پیکرتراشی با روش لیپوماتیک زیبایی سلام از طریق تخلیه چربی های زاید بدن به لاغری موضعی و داشتن اندامی مناسب کمک می کند. این روش جزو جدیدترین متدهای پیکرتراشی محسوب شده و تغییرات سریع و محسوسی پس از اتمام جراحی برای افراد به وجود می آورد. پیکرتراشی توسط پزشکان متخصص جراحی عمومی و جراحی زیبایی انجام می گیرد لذا مراجعه به مطب ها و کلینیک های تخصصی بهترین روش برای کسب نتایج قابل قبول بشمار می آید. در عمل جراحی ابتدا محل تخلیه چربی بر روی پوست مشخص می شود. سپس سوراخهای کوچکی به اندازه ۲ تا ۵ میلیمتر بر روی پوست ایجاد می شود. لوله های تخلیه چربی بنام کانولا وارد بدن و زیر پوست شده و از طریق شکستن بافت های چربی اقدام به تخلیه آنها می کنند. تجمع چربی در میان تنه تناسب اندام را از بین می برد. برای از بین بردن این چربی ها نیاز به رژیم های غذایی شدید و یا ورزشهای سنگین است. از طرفی ممکن است نتیجه دلخواه بدست نیاید. این روش جراحی زیبایی با تخلیه چربی های زاید بدن در میان تنه یک راه حل قطعی محسوب می شود. برش های ایجاد شده در بدن بسیار ریز بوده لذا امکان خونریزی و عفونت های پس از عمل تا حد زیادی کاهش می یابد.

 

مزیت های عمل جراحی لیپوماتیک

عمل جراحی لیپوماتیک یکی از روشهای سریع لاغری موضعی است. این روش با تکنولوژی آب کردن چربی ها از طریق امواج روشی موثر و دارای کمترین عوارض است. مزیت های این روش شامل موارد ذیل است:

-         پس از جراحی بدلیل دقت بالای این روش، تخلیه چربی ها بطور منظم صورت پذیرفته لذا پوست این ناحیه صاف و یکنواخت خواهد بود.

-         پس از انجام عمل استفاده از گن های کشدار توصیه می شود. این گن ها منجر به کوتاه شدن دوره نقاهت شده و بهبودی سریعتر جای عمل را موجب می گردند. طول دوره نقاهت حدود ۲ هفته است که نسبت به سایر روشهای پیکرتراشی کمتر است. همچنین استفاده از گن برای مدت زمان بیشتر تا یک ماه و نیم برای حالت بهتر پوست مفید است.

-         این عمل زیبایی نسبت به سایر روشهای پیکرتراشی مشکلات کمتری مانند آمبولی چربی یا ورود چربی به داخل رگهای خونی دارد، بطوریکه این احتمال نزدیک به صفر خواهد بود.

-         در این روش فرد از طریق بی حسی موضعی تحت جراحی قرار می گیرد. درد کمتر این روش نسبت به سایر روشهای پیکرتراشی قابل مقایسه نیست.

-         احساس درد، خستگی، ضعف و بی حالی پس از جراحی در عمل جراحی نسبت به روشهای دیگر کمتر است.

-         پوست در این روش بهتر به حالت اولیه خود باز می گردد. در صورت تخلیه چربی به میزان زیاد و شل شدگی پوست با سایر روشهای زیبایی می توان آنرا به حالت اولیه باز گرداند.

 

عوارض جراحی زیبایی لیپوماتیک

جراحی زیبایی لیپوماتیک عوارض ناچیزی در حد درد، خونریزی و کبودی دارد که پس از چند روز و رعایت توصیه های مراقبتی قابل رفع است. در واقع این روش عارضه جدی نداشته و تنها برخی افراد حساسیت به بی حسی لیدوکائین داشته اند که قبل از عمل قابل شناسایی است.

 

چه کسانی برای لیپوماتیک مناسب هستند

جراحی زیبایی لیپوماتیک برای تمام افراد قابل اجراست ولی برخی افراد با مشخصات ذیل نتایج بهتری بدست می آورند:

-         افرادی که چاقی موضعی دارند، به عنوان مثال چاقی در ناحیه میان تنه، شکم، پهلو و ران ها در این روش به خوبی قابل رفع است.

-         افرادی که مدتهای زیادی است که وزن آنها ثابت است. افراد چاقی که مدت زیادی است دچار چاقی موضعی هستند برای اینکار مناسب هستند.

-         افراد بسیار چاقی که به دلیل افزایش وزن خود امکان ورزش کردن ندارند.

-         افرادی که چربی های شکم آنها آب شده است ولی چربی های زیر پوست باقی مانده است.

 

پیکر تراشی با لیپوماتیک در چه نقاطی از بدن قابل اجراست

عمل جراحی لیپوماتیک برای تخلیه چربی های شکم، پهلوها، باسن، داخل و خارج رانها، زانوها، غبغب، کمر، سینه، بازوها، زیر چانه و غیره مناسب است.

 

جراحی زیبایی لیپوماتیک در شهر تهران

برای کسب نتایج مطلوب از عمل جراحی زیبایی لیپوماتیک مراجعه به مراکز درمانی معتبر و متخصصان ماهر الزامی است. کلینیک زیبایی سلام با بکارگیری پزشکان فوق تخصص زیبایی بهترین عمل های زیبایی را انجام می دهند. اگر تصمیم دارید پیکرتراشی انجام داده و تناسب اندام خود را بدست آورید کلینیک زیبایی سلام بهترین گزینه پیش روی شما خواهد بود.

 

جراحی های تکمیلی در زمان پیکرتراشی

عمل جراحی زیبایی لیپوماتیک این مزیت را دارد که چربی های اضافه بطور سالم و قابل استفاده تخلیه می شوند. در صورتیکه سایر روشهای پیکرتراشی این مزیت را ندارند. افرادی که دچار لاغری، تو رفتگی، چین و چروک و یا پوست شل در سایر نقاط بدن هستند می توانند از چربی های تخلیه شده برای پر کردن سایر نقاط استفاده کنند. بدین ترتیب چربی های اضافی از بدن خارج و توسط دستگاه سانتریفوژ مواد زاید آن از جمله لیدوکائین و خون جداسازی می شوند. پس از آن توسط دستگاه دیگری چربی های اضافی به نقاط مورد نظر تزریق می شوند. از این روش برای رفع مشکلاتی مانند خط اخم، خط خنده، چین و چروکها، باسن، تنگ کردن، تقویت نقطه جی، زیر پوست دست و جوانسازی سایر نواحی پوست استفاده می شود. بنابراین توصیه می شود هنگام جلسه مشاوره حضوری قبل از عمل جراحی، کلیه مشکلات و خواسته های خود را با پزشک مطرح کنید. نکته قابل ذکر اینکه خروج حجم زیادی چربی از بدن منجر به شل شدن پوست به میزان زیادی می گردد. در این موارد نیاز به عمل جراحی دیگری برای برداشتن پوست اضافی خواهد بود

 

خدمات مشاوره قبل از پیکرتراشی

پس از انتخاب کلینیک زیبایی معتبر، خدمات مشاوره حضوری قبل از عمل لیپوماتیک برای تشخیص دقیق نیازهای بیمار الزامی است. در جلسه مشاوره پزشک متخصص کلیه خواسته ها و مشکلات افراد را شنیده و بهترین تصمیم و روش درمان را پیشنهاد می نماید. در این جلسه زمان عمل جراحی، تعداد جلسات مورد نیاز، حجم تخلیه چربی، نقاط مورد نظر برای جراحی و برآورد هزینه عمل به افراد اعلام می شود.

مراقبت های پس از پیکرتراشی لیپوماتیک

پس از اتمام جراحی لیپوماتیک جهت کوتاه شدن دوره نقاهت، تسریع در بهبود زخم و کاهش عوارض عمل جراحی توجه به برخی نکات الزامی است. فرد بیمار باید به مدت حداقل یک هفته از حمام کردن، قرار گرفتن در وان حمام، استخر، سونا و جکوزی اجتناب نماید. اینکار برای جلوگیری از بروز عفونت لازم است. استفاده از کمپرس سرد و گرم بر روی محل زخم ها توصیه نمی شود. همچنین از بکار بردن انواع مواد ضدعفونی مانند بتادین و سایر محلول های دارای ید بر روی زخم پرهیز کنید. اینکار موجب تاخیر در بهبودی محل زخم می گردد. استفاده از گن های کشدار بر روی محل جراحی به مدت حداقل دو هفته به بهبود زخم و سفت شدن پوست کمک زیادی می نماید.

 

دلایل انتخاب کلینیک زیبایی سلام برای لیپوماتیک

کلینیک زیبایی سلام دارای کادر پزشکی متخصص و فوق تخصص است. از طرفی دستگاه های پیشرفته و بکارگیری انواع روشهای مدرن در جراحی زیبایی منجر به رضایت مندی مشتریان و ارائه نتایج مطلوب به بیماران شده است. انواع جراحی های زیبایی در مرکز زیبایی سلام به مراجعه کنندگان ارائه می شود. خدماتی مانند لیپوساکسن، لیپوماتیک، پروتز سینه، آبدومینوپلاستی، ماموپلاستی، اتوپلاستی، بلفاروپلاستی، جراحی بینی، بوتاکس، تزریق ژل و سیتوپلاستی در این کلینیک توسط متخصصان زیبایی انجام می گیرد. هدف کلینیک ارائه خدمات تخصصی زیبایی در کنار حفظ تندرستی و سلامتی افراد و توسط کادر درمانی متعهد و متخصص است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.