رفتن به مطلب
×
×
  • اضافه کردن...

فلوشیپ فرهنگی آلمان


poemses

ارسال های توصیه شده

#فلوشیپ #فرهنگی #آلمان :

این فلوشیپ به شدت رقابتیه و از طرف دولت آلمان برگزار می‌شود. این فلوشیپ دو تا سه ماهه در سازمان های مختلف در آلمان برگزار می شود. شرکت کننده ها در طول این مدت کار می کنند و تحقیق انجام می دهند.

اگر به دلیل محدودیت کرونا، شرکت کننده ها نتوانند به آلمان بروند، می توانند به صورت آنلاین حضور پیدا کنند. 

چه کسانی می توانند در این فلوشیپ شرکت کنند؟ کسانی که در زمینه های سیاست و جامعه، رسانه و فرهنگ، حقوق بشر و صلح، و توسعه پایدار فعالیت کردند (اگر فعال حقوق بشر یا صلح هستید، اگر سازمان مردم نهادی در خصوص توسعه پایدار دارید، اگر کار فرهنگی می کنید، حتما اپلای کنید. این فلوشیپ سابقه خیلی خوبی در رزومه شما داره.)

 شرکت کننده ها چه خدماتی دریافت می کنند؟ کمک هزینه ماهانه 550 یورو، هزینه بلیط رفت و برگشت، اقامت، هزینه حمل و نقل عمومی، هزینه های مربوط به ویزا، بیمه سلامت.

 شرایط اپلای: بازه سنی 23 تا 45 سال می توانند اپلای کنند، مهارت انگلیسی باید عالی باشد (مخصوصا اسپیکینگ و رایتینگ). حداقل باید دو سال در حوزه مورد نظرتون کار کرده باشید و سابقه داشته باشید. مهارت زبان آلمانی امتیاز مثبت محسوب می شود. دانشجوها نمی توانند در این برنامه شرکت کنند. 

طریقه اپلای: وارد سایت می شوید، فرم اپلای رو پر می کنید. فرم های مربوط به انگیزه نامه و رفرنس لتر رو پر می کنید. فرم ها رو به هیچ وجه از طریق ایمیل نفرستید. 

رزومه شما حتما باید درباره سوابق آموزشی، کاری، سوابق داوطلبانه و مهارت های دیگه شما باشد. سایت این برنامه برای توصیه نامه و انگیزه نامه فرم مشخصی داره. حتما آنها را پر کنید. (برای مشاوره و اپلای پیام دهید). این برنامه به شدت رقابتیه، حتما اپلای کنید، ولی اگر قبول نشدید ناامید نشید. این پست رو حتما برای دوستان تون بفرستید. 🌺🌺  

مهلت اپلای: 15 دسامبر 2020
لینک توضیحات و اپلای:

https://www.ifa.de/en/fundings/ccp-fellowships/#section6

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.