رفتن به مطلب

معرفی برند تسکو و بهترین محصولات TSCO


aliqorbani

ارسال های توصیه شده

شرکت تسکو یا توسن سیستم شرق، برندی ایرانی است که افتخار دارد با بهره‌گیری از تخصص مهندسان داخلی، محصولاتی باکیفیت تولید کند. برای آشنایی بیشتر با این شرکت و محصولاتش با ما همراه باشید.

داستان برند تسکو ؛ شرکت ایرانی خوشنام در عرصه لوازم جانبی دیجیتال

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی‌های جدید و به وجود آمدن گجت های زیادی در زمینه تجهیزات جانبی کامپیوتر و موبایل، شرکت‌های فعال در این زمینه بر آن شدند تا بخشی از فعالیت‌های خود را به تولید گجت های به روز و مورد نیاز دنیای فناوری اختصاص دهند. با این حساب، این گجت ها که ابزارهایی همچون، انواع لوازم جانبی موبایل مانند پاور بانک، شارژر موبایل، شارژر وایرلس، اسپیکرهای قابل حمل، هندزفری و انواع هدفون‌ها و سایر کالاها دیجیتال را شامل می‌شوند، امروزه به راحتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. با توجه به مشکلات اقتصادی پیش آمده در ایران و مشکلات ارز و در پی آن خرید محصولات خارجی، شاید دیگر اکثر خریداران چنین محصولاتی که به دنبال محصولی با قیمت مقرون به صرفه هستند برندهای ایرانی را برگزینند. در این راستا شرکت تسکو از تولیدکنندگان ایرانی چنین محصولاتی است که در ادامه به معرفی برند تسکو و همچنین محصولات این شرکت می‌پردازیم.

درباره برند تسکو

شرکت تسکو با نام شرکت توسن سیستم شرق در سال 1381 فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات کامپیوتری آغاز کرد. این شرکت با بهره‌مندی از دانش متخصصین ایرانی و تجربه صاحبان خود تاکنون توانسته است به اهداف خود در زمینه کامپیوتر دست یابد و چشم‌اندازهای جدیدی را پیش روی خود داشته باشد. گفتنی است که شرکت تسکو در ابتدا شرکتی بازرگانی بود که محصولاتی با کیفیت از نظر کارایی و دوام با قیمت مناسب را به مشتریان خود ارائه می‌داد.

از اینجا بود که افزایش مداوم خرید انگیزه‌ای را ایجاد کرد تا بانیان این شرکت دریچه‌های جدیدی را در زمینه فعالیت تجاری به روی خود بگشایند و آغاز به تولید محصولاتی در خور کنند، تا بدین وسیله بتوانند گامی در جهت توسعه اقتصادی ایران بردارند. با این حساب شرکت توسن سیستم شرق یا نام تسکو (TSCO) که برگرفته از عبارت «Tosan System CO» است، فعالیت خود را با همان سیاستی که در بازرگانی پیش گرفته بود، ادامه داد؛ البته در بخش تولید، به‌طوری‌‎که مشتریان شاهد محصولی با کیفیت بالا، ظاهری چشم‌نواز و در عین حال قیمت مقرون‌به‌صرفه باشند.

هیناتا (ارزان مال) |تسکو - TSCO

با همه این‌ها باید اشاره کنیم که ارزش‌هایی همچون ممتاز بودن، کار تیمی، ارزش‌آفرینی، شفافیت، مسئولیت‌پذیری و همچنین وفای به تعهدات، سرلوحه کار شرکت تسکو بوده و این شرکت در این راستا در تلاش است تا با استفاده از نیروی انسانی متخصص در محیطی دانش‌محور موفق به کسب افتخارات بسیاری شود. در این میان می‌توان به جوایزی از جشنواره‌های مختلفی همچون ستاره‌های فناوری ایران، کنفرانس برندهای برتر، همایش ملی برترین‌های انفورماتیک و IT ، همایش کنگره بزرگان رضایت‌مندی مشتری و … اشاره کرد. این را نیز باید اضافه کنیم که توسن سیستم در بیش از 100 شهر ایران نمایندگی فروش دارد و بیش از 50 شرکت اینترنتی نیز محصولات تسکو را به مصرف‌کنندگان عرضه می‌کنند.

بهترین محصولات برند تسکو

موس گیمینگ تسکو TM 2021

cc788060.jpg

این موس گیمینگ تسکو که با گارانتی 12 ماهه ارایه می‌شود، ظاهر بسیار خاص و زیبایی دارد. نورهای LED، بدنه مستحکم و زیبا، ارگونومی و کابل با روکش کتان این موس از جمله ویژگی‌های ظاهری آن هستند که آن را به یک موس بسیار ویژه برای گیمینگ مبدل می‌نمایند. حساسیت و دقت این موس تسکو ماکزیمم به 3200 DPI رسیده و بسته به نوع استفاده شما قابل تنظیم است. این موس که همانند اکثر موس‌های گیمینگ با سیم است، دارای کابل با طول 1.5 متر می‌باشد. این ماوس دارای 8 کلید بوده و تعداد ضربه پذیری کلیدها به 10 میلیون کلیک می‌رسد که نشان از عمر بسیار بالای این محصول دارد. شاید بتوان تنها نقطه ضعف این موس را وزن بالای آن دانست که با توجه به قیمت بسیار مقرون بصرفه و ویژگی‌های فوق العاده آن، می‌توان از این مشکل چشم پوشید.

 

هندزفری تسکو مدل TH 5303

مشخصات، قیمت و خرید هندزفری بلوتوث تسکو مدل TH 5303 | دیجی‌کالا

هندزفری تسکو مدل TH 5303 یک محصول جذاب و در عین حال باکیفیت است که با وزن سبک خود طرفداران زیادی دارد. در واقع وزن سبک این محصول باعث شده تا کاربران بتوانند از آن بدون خستگی استفاده کنند. گفتنی است که بر روی این هندزفری دکمه‌هایی برای کنترل صدا و پاسخگویی به تماس ورودی تلفن همراه قرار دارد. بنابراین کاربران با خیال راحت می‌توانند آن را به دستگاه‌های هوشمند خود همچون تبلت، موبایل و همچنین سایر پخش کننده‌های موسیقی متصل کنند. با این حساب خوب است بدانید این هندزفری از یک باتری 90 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که امکان استفاده در طولانی مدت را نیز دارد.

اسپیکر تسکو مدل TS 2352 N

بررسی بلندگوی قابل حمل TS 2352 N تسکو؛ کیفیت با طعم نوستالژی - سخت افزار مگ

اسپیکر تسکو مدل TS 2352 Nمحصولی قابل حمل است که عملکردی مثال زدنی دارد. این محصول از طراحی مستطیل شکل برخوردار بوده که می‌تواند نظر کاربران را به سرعت جلب کند. گفتنی است که این اسپیکر از فناوری بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به راحتی به هر پخش کننده بلوتوثی متصل شود. جالب است بدانید که تسکو مدل TS 2352 N علاوه بر اتصال بلوتوث از دیگر اتصالات همچون کارت حافظه، AUX و همین‌طور درگاه USB نیز در جهت پخش موسیقی پشتیبانی می‌کند. در مورد قوای تأمین نیروی این اسپیکر نیز باید بگوییم که باتری آن ظرفیتی معادل 2000 میلی‌آمپر ساعت دارد و بنابراین می‌تواند ساعت‌ها بدون نیاز به شارژ به پخش موسیقی مورد علاقه کاربران بپردازد.

 

پاور بانک تسکو مدل TP 846 ظرفیت 10400 میلی آمپر ساعت

فروشگاه اچ پی کالا - پاوربانک تسکو TP 846 با ظرفیت 10400 میلی‌ آمپر

پاوربانک تسکو مدل TP 846 محصولی با ظرفیت 10400 میلی‌آمپرساعت است که می‌توانیم بگوییم همه ویژگی‌های یک پاوربانک خوب را در خود جای داده است. درواقع این پاوربانک از وزن 276 گرمی و ابعاد 138x62x21.6 میلی‌متر برخوردار است و می‌تواند  به راحتی در کیف جا شود؛ در واقع محصول قابل حمل محسوب می‌شود. گفتنی است که این پاوربانک با ظرفیت 10400 میلی‌آمپرساعتی قادر است که دو دستگاه را همزمان با هم شارژ کند. چراکه این پاوربانک دارای دو درگاه USB بوده که از شدت جریان 1.0 و 2.4 آمپری نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول تسکو می‌توان به نشانگرهای LED برای نمایش میزان شارژ و چراغ قوه اضطراری اشاره کرد. همچنین جنس بدنه این پاوربانک از پلاستیک ضد خش است.

 

جمع بندی

محصولات TSCO به لحاظ ماهیت خود در قیاس با سایر برندهای لوازم جانبی کامپیوتر، موبایل و دیجیتال جایگاه ویژه خود را یافتند و دیری نپایید که فروشگاه های عرضه کننده لوازم فناوری، دیجیتال و مصرف کنندگان این کالاها جملگی محصولات با برند TSCO را ترجیح دادند که البته تا هم اکنون هم ادامه داشته است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...