رفتن به مطلب
×
×
  • اضافه کردن...

در آلمان چگونه در مصرف گرمایش صرفه جویی و از کپک زدن خانه جلو گیری کنم؟


poemses

ارسال های توصیه شده

🔴چگونه در مصرف گرمایش صرفه جویی و از کپک زدن خانه جلو گیری کنم؟

رطوبت داخلی باعث بوجود آمدن کپک (قارچ) میشود که هم به سلامتی شما آسیب میرساند و هم باعث تخریب خانه میشود. هنگامی که این قارچ ها رشد می کنند، از بین بردن آنها بسیار دشوار است. در اصل، صاحبخانه مسئول از بین بردن این مشکل و پوشش هزینه های مربوطه به آن است. با این حال، صاحب خانه تنها در صورتی این هزینه ها را می پردازد که مستاجر به دلیل گرمای نامناسب و عدم تهویه، سبب ایجاد آن نشده باشد و اگر ثابت شود که این مشکل بدلیل سهل انگاری مستاجر در مواظبت از درجه مناسب حرارت داخل خانه بوجود آمده، باید مستاجر این پول را پرداخت کند. بسیاری از مستاجران بدرستی مدت خنک و یا گرم کردن و درست تهویه کردن را رعایت نمیکنند، چنین رویکردی نه تنها موجب تشکیل قارچ می شود بلکه باعث افزایش هزینه های گرمایش نیز می شود.
هنگام تهویه درست، باز کردن پنجره ها به طور کامل برای حدود 5 تا 10 دقیقه بسیار مهم است. شما باید تمام آپارتمان را حداقل 3-4 بار در روز تهویه کنید. مهم است که بلافاصله پس از دوش گرفتن، پخت و پز یا خشك كردن لباس های شسته شده در داخل خانه، خانه را تهویه کنید تا رطوبت ایجاد شده بیرون شود.
لطفا توجه داشته باشید: معمولا هزینه های گرمایش در قراردادهای اجاره خانه گنجانده شده است. یک بار در سال، مصرف انرژی گرمایی شما بررسی خواهد شد. اگر بیش از مقدار پیش بینی شده در قرار داد استفاده کرده باشید، باید در پایان سال مبلغ اضافی را پرداخت کنید. و برعکس اگر از مقدار انرژی  پیش بینی شده کمتر مصرف کرده باشید، پول باقی مانده به شما بازپرداخت می شود. برای تأیید مصرف واقعی، صاحبخانه معمولا یک شرکت را استخدام می کند که هماهنگ کردن با شما یک قرار بگذارد و مقدار انرژی استفاده  شده نظر به رادیاتور مصرفی تعین کند. اگر إحساس میکنید اشتباهی در صورتحساب موجود است، می توانید با مرکز حمایت از مصرف کنندگان تماس بگیرید.
 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • poemses عنوان را به در آلمان چگونه در مصرف گرمایش صرفه جویی و از کپک زدن خانه جلو گیری کنم؟ تغییر داد

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.