رفتن به مطلب

شوفا چیست و استفاده ان


poemses

ارسال های توصیه شده

💥 #شوفا چیست و چه استفاده ای دارد؟

 

 

شوفا مخفف مجتمع محافظتی برای وام های عمومی بانکی است و یکی از بزرگترین ادارات جمع آوری داده ها در مورد مناسبات کریدت بانکی افراد عادی در #آلمان بشمار می‌رود. بر اساس اطلاعات در مورد پرداخت وام های کردیتی افراد در زمان گذشته، میتوان در مورد دادن وام جدید به افراد تصمیم گرفت. در اداره شوفا بصورت مجموعی در مورد ۶۵ میلیون نفر اطلاعات درج است که شامل ششصد میلیون اجزای اطلاعاتی در مورد وام و برخورد وام داران شخصی و پرداخت اقساط آنها می باشد.

شوفا نخست اطلاعات پرسنلی را از قبیل نام، نام خانوادگی ، تاریخ تولد، آدرس فعلی و قبلی جمع آوری میکند همچنان اطلاعات در مورد حساب های بانکی، کردیدت تلفن، بانک و پرداخت اقساط وام های بانکی را در خود درج میکند.

شوفا در مورد کارفرما، وضعیت فامیلی، درآمد ، مقدار سرمایه و یا پس انداز افراد اطلاعاتی را درج نمی کند. البته این سه نکته آخری می تواند برای مصرف کنندگان مثبت واقع شود.  

کرایه دهنده معمولا از افراد تصدیق شوفا را مطالبه می کند تا با ببیند که آیا شخص متقاضی کرایه را بطور منظم و به وقت تادیه می تواند یا خیر. اطلاعات در مورد شوفا را میتوان آنلاین نیز جستجو کرد.

 

اگر میخواهید بصورت کتبی درخواست شوفا بدهید به این ادرس باید بفرستید.

 

SCHUFA Holding AG

Postfach 10 25 66

44725 Bochum

 

مهم:

برای اجاره گرفتن یک خانه برگه شوفا مهم است. معمولا بدست آوردن برگه شوفا ۲۹.۹۵ یورو هزینه دارد ولی نظر به ماده ۳۴ قانون حفاظت از معلومات فردی

«Bundesdatenschutzgeset»

هرکس حق دارد یک بار در سال یک برگه شوفا را بطور #رایگان دریافت کند.

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...