رفتن به مطلب
×
×
  • اضافه کردن...

لاستیک ماشین خوب از کجا بخریم؟


محمد جواد

ارسال های توصیه شده

شاید خرید برخی از دستگا ها و تجهیزات غیر اورجینال یا بی کیفیت فقط ضرر مالی برای شما داشته باشه اما برای لاستیک خودرو قضیه خیلی متفاوته. سالانه تعداد زیادی از افراد تنها به دلیل استفاده از تایر نامرغوب و ترکیدگی لاستیک جان خودشونو از دست می دن. طی سالهایی که ماشین داشتم یا برای دوستام به دنبال خرید لاستیک با کیفیت و با قیمت مناسب گشتیم فروشگاه های زیادی رو بررسی کردم و از برندهای مختلفی لاستیک خریدم. خیلی وقتا با اینکه می دونستم چی میخام چه لاستیکی قراره بخرم بازم حضوری به فروشگاه های فروش لاستیک می رفتم و خیلی اعتقادی به خرید لاستیک آنلاین نداشتم. تا اینکه پارسال یکی از دوستام سایت زاگرس تایر رو بهم معرفی کرد و من هم رفتم تا محصولاتشو ببینم و از قیمتاش با خبر شم. 

تو این مطلب تجربه خودم و اطرافیانم در مورد خرید از زاگرس تایر رو باهاتون به اشترک می ذارم تا اگه شما هم دنبال خرید لاستیک هستید ولی نمی دونید چه لاستیکی رو از کجا بخرید، بتونید از این تجربه ها استفاده کنید.

 

کیفیت و تنوع محصولات

نکته اولی که تو بررسی محصولات فروشگاه به چشمم خورد کیفیت محصولات بود. محصولات داخل سایت از برندهای معروف بودند و در اولین خرید هم وقتی لاستیک رو بررسی کردم از کیفیتش مطمئن شدم. با چندین ماه استفاه از لاستیک تا الان کاملا از  لاستیکی که خریدم راضیم و دوستامم که به توصیه من از این فروشگاه لاستیک تهیه کردن این مضوع رو تایید کردن (من خودم تراینگل خریدم و برای ماشین پدرم هم جی تی اندونزیایی سفارش دادم). اما برای اینکه مطمئن شم یکبارم به صورت حضوری به منطقه 17 شهریور رفتم و فروشگاهو از روی آدرس سایت و گوگل مپ پیدا کردم. وقتی وارد  شدم یک فروشگاه به تمام معنا دیدم با انواع لاستیکها از برندهای شناخته شده داخلی و خارجی

از پرایمول و جی تی تا لاستیک مورد علاقه خودم یعنی تراینگل گرفته تا خود دنا که یک لاستیک شناخته شده ایرانی باشه. لاستیکهای سواری، باری و حتی کشاورزی رو میتونید از این فروشگاه خریداری کنید. اما به نظرم برای سردرگم نشدن تو فروشگاه بهتره از طریق سایت و به کمک فیلترهای جستجو دنبال لاستیک مورد علاقتون بگردید.

فروشگاه آنلاین مجهز

حالا که صحبت از فروشگاه زاگرس تایر شد بهتون بگم وقتی وارد سایت شدید می تونید از روی منو وارد فروشگاه آنلاین شید. اونحا می تونید نسبت به سایز، برند یا حتی قیمت بگردید و لاستیکتون رو پیدا کنید. البته یه باکس هم تو صفحه اول وجود داره که اونجا هم می تونید نسبت به مدل ماشینتون هم لاستیکی که می خواید رو پیدا کنید. 

لاستیک ایرانی یا خارجی؟

احتمالا شما هم این سوال براتون پیش اومده که لاستیک ایرانی یا خارجی. هر دو مورد می تونه جواب درست باشه اما همه چی بستگی به شما داره. اگه بودجه کافی دارید من توصیه می کنم همون اول سراغ لاستیک خارجی برید. درسته که لاستیک خارجی گرونتره ولی بیشتر ماندگاری داره و شما لازم نیست حالا حالاها لاستیکتونو عوض کنید. در مورد انتخاب برند هم که واقعاً هر برند ویژگی های خودشو داره و از جی تی تا پرایمول و دلیوم و تراینگل همگی لاستیکهای خوبین. ولی یادتو نره که هر چقدر بیشتر پول بدید بیشتر هم آش می خورید! بعدا یه پست در مورد مقایسه برندها براتون می ذارم

خبر خوب: لاستیکو حواله ای بخرید

البته زمانی که من برای خودم از اینجا خرید کردم این آپشن رو نداشتن اما یکی از دوستام ماه پیش لاستیک رو بصورت حواله ای خرید. یه خبر خوب در مورد زارگرس تایر اینه که شما می تونید بعضی از لاستیک ها رو بصورت حواله ای هم بخرید. داخل فروشگاه که بشید برخی از لاستیها با علامت حواله از از دیگران جدا شدن که کاملا قابل شناسایی هستند

خبر خوبتر: نامحدود لاستیک دولتی بخر

این خبر که دیگه خیلی خیلی شگفت انگیزه. شما می تونید به هر اندازه که بخواید از زاگرس تایر لاستیک به قیمت دولتی بخرید. فرقی هم نمی کنه که لاستیک داخلیه یا خارجی قیمتها از قیمتهای بازار کمتره و شما به راحتی می تونید لاستیک به تعداد هم بخربد. 

قیمت

قیمتهای این فروشگاه بی نظیره. انصافاً با وجود اینکه لاستیکها اورجینال هستند باز هم از بسیاری از فروشگاه های آنلاین و غیر آنلاین قیمت پایینتری دارند. علتش هم اینه که این فروشگاه لاستیکها رو خودش وارد می کنه و بصورت عمده هم به بازار می ده. اما بعد از راه اندازی فروشگاه آنلاینش فروش به صورت خرده فروشی هم در کنار فعالیتش راه اندازی کرده. با این وجود قیمت خورده فروشیشو خیلی بالا نبرده و از این طریق بازار خرده فروشی رو هم مورد هدف قرار داده.

سخن آخر

سخن آخرم اینکه من اینجا از هیچ فروشگاهی دفاع نمی کنم و هیچ فروشگاهیم زیر سوال نمی برم. صرفا تجربه خودم رو باهاتون به اشتراک گذاشتم. هم خودم از این فروشگاه لاستیک خریدم و هم بسیاری از دوستام و آشناهام رو با این فروشگاه آشنا کردم. اگه شما هم لاستیک فروشی آنلاینی رو میشناسید که تجربه خرید خوبی از اون داشتید به من معرفی کنید تا اونو هم بررسی کنم و یه مطلب براش بزنم. اگر هم از زاگرس تایر خرید کردید و راضی یا ناراضی بودید بازهم ممنون میشم تجربتونو به اشتراک بذارید. 

 

  

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.