رفتن به مطلب

balabar

Members
  • تعداد ارسال ها

    2
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

درباره balabar

  • تاریخ تولد تعیین نشده

دستاورد های balabar

Newbie

Newbie (1/14)

0

اعتبار در سایت

  1. balabar

    کولر و هیتر بالابر

    کولر بالابر در بعضی سیستم ها، حرارت تولید شده زیاد است به طوری که انتقال این حرارت به محیط از طریق دیواره های مخزن ممکن نیست. در چنین سیستم هایی باید از مبدل های حرارتی استفاده کرد تا دمای سیال ورودی پمپ از حداکثر 60 درجه سانتیگراد فراتر نرود. دو نوع مبدل حرارتی در سیستم های هیدرولیک استفاده می شود: هوا - خنک و آب – خنک. مبدل حرارتی هوا – خنک شبیه رادیاتور اتومبیل است و برای خنک کردن بهتر آن ممکن است از یک پروانه نیز کمک گرفته شود. در یک مبدل هوا – خنک، چندین لوله موازی هم قرار می گیرند که سیال از میان آنها عبور کرده و خنک می شود. استفاده از چند لوله باریک به جای یک لوله قطور سبب می شود سطح بیشتری در معرض هوا قرار گرفته و سیال سریع تر خنک شود. در یک مبدل حرارتی، سطح تماس بین سیال گرم (در این جا سیال هیدرولیک) و سیال سرد (در این جا هوا)، مهمترین عامل است. بنابراین در مبدل - هوا خنک، پره هایی به لوله های عبوری اضافه می شوند تا سطح تماس بین این دو محیط با هم افزایش یابد. حرارت سیال به لوله ها و سپس به پره منتقل می شود و سپس این گرما به هوای محیط بر میگردد (کنوکسیون). انتقال در داخل محیط مبدل و کنوکسیون در خارج از محیط مبدل انجام می شود. مبدل آب – خنک این نوع مبدل در بسیاری از موارد صنعتی و سامانه های قدیمی آسانسور به کار می رود.آب خنک از داخل لوله های باریک عبور می کند. آب خنک از یک دهانه خارج می شود. سیال هیدرولیک گرم نیز در داخل پوسته و پیرامون لوله های باریک جریان دارد. عبور آب سرد از لوله ها، سیال گرم را خنک خواهد کرد. در این مبدل نیز از چندین لوله موازی استفاده شدهتا سطح انتقال حرارت بیشتر شود. لوله های باریک بهتر از جنس برنز ساخته می شوند، زیرا هدایت گرمایی بالایی دارند. در این مبدل ها باید توجه کرد جهت حرکت سیال و آب، در خلاف هم باشد تا مقدار انتقال گرما بیشتر باشد. در طرح نشان داده شده سیال هیدرولیک یکبار از مبدل عبور کرده و از آن خارج می شود. مبدل هایی هم وجود دارند که در آن ها سیال هیدرولیک قبل از خروج، دو بار یا چهار بار از کنار لوله های خنک کننده عبور می کنند. قدرت خنک کنندگی مبدل های آب - خنک بهتر از مبدل های هوا – خنک است.بنابراین اگر در محل موتور خانه آسانسور هیدرولیک، آب وجود داشته باشد بهتر است از این نوع مبدل استفاده کرد. آب معمولا دمای پایین و ثابتی دارد، در حالی که هوا معمولا گرمتر است و دمای آن در محیط متغیر است. در تجهیزات هیدرولیک آسانسور، با توجه به این کهیک منبع دائمی از آب همیشه در دسترس نیست، معمولا از مبدل هوا – خنک استفاده می شود. مبدل های حرارتی که توضیح داده شد، کولر نیز نامیده می شوند، زیرا سیال هیدرولیک را خنک می کنند. هیتر گاهی اوقات لازم است سیال هیدرولیک گرم شود. اگر سیستم هیدرولیک برای مدتی طولانی در یک محیط سرد غیر فعال باشد، سیال هیدرولیک سرد و غلیظ می شود. در شروع به کار چنین سیستمی، سیال غلیظ و چسبناک است و حرکت شیر ها و عملگرها کند و غیر عادی است. برای جلوگیری از بروز چنین عیبی بهتر است سیال هیدرولیک قبل از شروع به کار بالابر، گرم شود. بنابراین کافی است در یک مبدل آب – خنک از آب گرم استفاده کرد و آنرا تبدیل به مبدل آب – گرم تبدیل کرد. لینک منبع:بالابر آسیابرج http://asiabalabar.com/
  2. balabar

    بالابر الکتروهیدرولیک سوپرلوکس

    شرکت آسیابرج تنها تولید کننده بالابر الکتروهیدرولیک سوپرلوکس در ایران میباشد. این مدل بالابر در دو مدل دو محور و سه محور با توجه به ارتفاع مورد نیاز کاربر ساخته می شود. چرخ های خودرویی موجود در بالابر چند منظوره 13 اینچ می باشد که به حفظ هر چه بهتر تعادل در ارتفاع 14 متری کمک می کند. بالابر چند منظوره تنها دستگاه بالابر میباشد که در دو حالت بصورت هیدرولیکی کار میکند، به عبارت دیگر هم در ارتفاع و هم در طول بوم از جک هیدرولیکی بهره می برد. این نوع دستگاه بالابر دارای دو موتور و دو پاور پک مجزا می باشد که برای جابجایی در طول و ارتفاع به کار می رود. تغذیه دستگاه از برق 220 ولت می باشد، در صورت نیاز می توان اینورتر نیز به دستگاه بالابر نصب نمود که به جای موتور تک فاز، از موتور سه فاز استفاده نمود که دارای قدرت و سرعت بالاتری می باشد. شاسی دستگاه بالابر از پروفیل آهن با خمکاری های مخصوص می باشد که توسط ورق های آهن پوشیده شده است. خمکاری های مخصوص که تماما توسط دستگاه انجام می گیرد علاوه بر زیبایی بر استحکام و استقامت دستگاه می افزاید. بوم بالابر از ورق های خم شده ساخته شده که به مراتب بهتر از پروفیل می باشد. استفاده از رنگ اپوکسی دو پوشش باعث افزایش عمر فلزات و جلوگیری از پوسیدگی در شرایط جوی نامناسب می شود. مدل های EHML1000-1200-1400 دارای یک محور در عقب و یک محور در جلو می باشند که برای جابجایی و عبور از محلهای باریک و کم ارتفاع بسیار کاربردی می باشد. مدلEHML1000 دارای ارتفاع کاربردی 10 متر با وزن 970 کیلو گرم میباشد که توسط 2نفر اپراتور به راحتی قابل جابجایی می باشد. تمامی بالابر های چرخ خودرویی دارای اکسل و فرمان در جلو می باشند که جابجایی بالابر را بسیار آسان می کند. جک های استقرار در بالابر 14 متری 6 عدد و کمتر از آن 4 عدد می باشد که باعث بالارفتن استحکام در ارتفاع بالا می باشد. هرگز نباید قبل از استقرار جک ها از بالابر استفاده نمود. بالابر بدون جک استقرار بسیار آسیب پذیر می باشد بصورتی که در ارتفاع کوچکترین تکان ممکن است به واژگونی دستگاه بیانجامد. از نظر ایمنی دستگاه دارای سیستم فرود اضطراری می باشد که در صورت قطع برق می توان از پایین توسط شیر اضطراری آنرا به آرامی فرود آورد. بدین صورت که زمانی که برق قطع می شود شخصی که پایین قرار دارد با فشردن شیر تخلیه در پاور پک، روغن موجود در پمپ داخل تانک تخلیه می شود و بالابر به آرامی به سمت پایین حرکت می کند. مدار کنترل بالابر 12 ولت می باشد که در صورت هرگونه اتصالی در بدنه برای اپراتور هیچ مشکلی بوجود نمی آید. دارای 2 کلید کنترل در بالای کابین و پایین دستگاه می باشد. دستگاه بالابر دارای چند میکروسوئیچ برای کنترل مدار در حداقل و حداکثر ارتفاع می باشد. تجهیزات قابل سفارش این بالابر باتری DC یا همان UPS می باشد که برای آسان تر شدن استفاده از دستگاه در محلهایی که دسترسی به منبع تغذیه شهری نمیباشد کاربرد دارد و سیستم ضد انفجار نیز برای محلهایی که مواد اشتعال زا موجود میباشد کاربرد دارد. لینک منبع:بالابر آسیابرج http://asiabalabar.com/
×
×
  • اضافه کردن...