itzeroone 0 ارسال شده در 23 آبان 1396 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 آبان 1396 فرایند تبادل بازخورد یکی از رکن های اصلی در کسب و کار است که اکثر صاحبان و رهبران کسب و کار ها از آن استفاده نمیکنند . درحالیکه همهی تئوریهای کسبوکار «بازخورد» را یک موهبت میدانند، ولی واقعیت این است که اغلب مردم اینطور فکر نمیکنند. در ادامه همراه با اخبار تکنولوژی و اخبار فناوری باشید . بیشتر مردم از بازخورد گرفتن اجتناب میکنند و حتی علاقهای ندارند که نظر دیگران را در مورد کیفیت کارشان جویا شوند.به همین دلیل رهبران کسبوکار باید با کارمندانشان تعاملات سازنده و مثبتی داشته باشند. بازخورد دادن بخش مهمی از شغل یک رهبر است که میتواند حتی دردسرآفرین باشد. ادامه را در ای تی زیرون بخوانید نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .