رفتن به مطلب

بهترین مراکز خرید وارنا


youka

ارسال های توصیه شده

مراکز خرید وارنا

وارنا، بزرگ ترین شهر در سواحل دریای سیاه بلغارستان است و موقعیت ساحلی اش گردشگران زیادی را به این شهر می کشاند. این تفریحگاه ساحلی محبوب، پر از مراکز خرید، رستوران ها و مغازه هایی برای خرید سوغات است. این شهر، مال های خوب زیادی دارد که می توانید با گشت زدن در آن چیزهای خوبی را برای خرید پیدا کنید.  مال ها، تنها مرکز خرید این شهر نیستند برای دیدن بازارهای آن  به خیابان Piskulev بروید آنجا پر از بازارهایی است که اجناسشان را با قیمتی مناسب می فروشند و می توانید مدتی را در میان غرفه های مختلفش چرخی بزنید و بهترین چیزها را برای خرید پیدا کنید. درست در مرکز این شهر، بازار وارنا قرار دارد که محلی مناسب برای خرید میوه تازه و سبزیحات است. اما خرید در این شهر فقط محدود به بازارها و مال ها نیست در خیابان های وارنا دستفروشان زیادی را پیدا می کنید که همه جور وسایلی را دارند به علاوه در خیابان اصلی وارنا هم مغازه های زیادی برای خرید اسباب بازی، سوغاتی، لباس، جواهرات و … هست. می خواهیم شما را با بهترین مراکز خرید وارنا آشنا کنیم،

گراند مال (Grand mall)

گراند مال که در سال ۲۰۱۰ افتتاح شد بزرگ ترین مرکز خرید وارنا هست و در مرکز این شهر در نزدیکی ایستگاه اتوبوس مرکزی قرار دارد. این مجتمع در مجموع ۱۵۰ هزار متر مربع زیر بنا دارد که ۵۰ هزار متر مربع آن برای مغازه های مختلف در نظر گرفته شده است. در این مرکز خرید ۲۲۰ فروشگاه مختلف می بینید که در آن ها انواع جواهرات، کتاب، لوازم ورزشی و … فروخته می شود. در طبقه همکف، می توانید به سوپرمارکت زنجیره ای و فرانسوی کارفور بروید، دو طبقه اول این مرکز پر از فروشگاه های مختلف و متنوع است و در آن فودکورت و سرگرمی برای کودکان هم  پیدا می شود.  این مرکز خرید هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است و پارکینگی رایگان با ظرفیت ۱۷۰۰ خودرو دارد که اگر از هتل اتومبیل کرایه کردید می توانید ماشین را با خیال راحت در این پارکینگ بگذارید.این مطلب برگرفته از سایت تور بلغارستان است .

مال وارنا (Mall Varna)

در ۱۲ ژوئن ۲۰۰۸ بود که مال وارنا در محل تقاطع بلوار  Vladislav Varnenchik و Hristo Smirnenski شهر وارنا افتتاح شد. این مرکز خرید که ساختش حدود ۲ سال طول کشید ۱۵۰ مغازه مختلف دارد که تنوع اجناسش انتخاب را برای شما راحت تر می کند. این مرکز خرید از گراند مال قدیمی تر است و امکانات زیادی مثل زمین بازی، سینما، فود کورت، سوپرمارکت و انواع مغازه های مختلف دارد. از بابت رفت و آمد هم نگران نباشید چون تقریبا همه اتوبوس ها در کنار دو ورودی اصلی این مرکز ایستگاه دارند.

Pfohe  مال

اگر از کسانی هستید که دنبال فشن و لباس های مد روزند این مرکز خرید برای شما بسیار مناسب است چون در آن اجناسی با طراحی های زیبا و جذاب به فروش می رسد و معماری و مغازه های منحصربفردش نمی گذارد که بدون توجه از کنارش رد شوید. موقعیت مرکزی این محل باعث می شود که بتوانید به راحتی با وسایل حمل و نقل عمومی خودتان را اینجا برسانید.

مرکز خرید برج های وارنا (varna towers)

این دو برج یکی ازبزرگ ترین مراکزخرید وارنا هستند که هر کدام ۷۰ متر ارتفاع دارند. اگر بعد از خرید گرسنه شدید در برج شرقی می توانید به رستوران چرخان بروید و غذایی فوق العاده میل کنید، نکته جالب درباره این برج ها این است که در بالای برج غربی، محلی برای فرود آمدن هلیکوپتر های مختلف درست شده است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...