رفتن به مطلب

در سن پترزبورگ از کجا خرید کنیم؟


youka

ارسال های توصیه شده

سن پترزبورگ شهر توریستی روسیه، نه فقط جایی برای گشت و گذار و دیدن از آثار تاریخی و فرهنگی است بلکه شهری است که اگر به خرید علاقمند باشید در آن می توانید مراکز خرید خوبی را پیدا کنید. می خواهیم تعدادی از بهترین مراکز خرید سن پترزبورگ را معرفی کنیم

فروشگاه بولشوی گستینی دوور (Bolshoy Gostiny Dvor)

اگر دوست دارید طعم خرید در بزرگ ترین و قدیمی ترین فروشگاه سن پترزبورگ را بچشید به مرکز خرید بولشوی گستینی بروید، می توانید برای خرید سوغاتی، لوازم آرایشی و کفش به طبقه اول و برای دیدن از بوتیک های لباس های مختلف به طبقه دوم بروید. برای استراحت هم مدتی را در کافه های این فروشگاه بنشینید و از عطر نوشیدنی های خوشمزه اش لذت ببرید. این فروشگاه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.

مرکز خرید گرند کانیون (Grand Canyon)

مرکز خرید گرند کانیون درسال ۲۰۰۶ افتتاح شد و بزرگ ترین مرکز خرید سن پترزبورگ است. قرار گرفتن این مرکز در کنار ایستگاه مترو باعث می شود که بتوانید خود را به آسانی به اینجا برسید. تعدادی از بزرگ ترین فروشگاه های زنجیره ای روسی دراین مرکز شعبه دارند که خیلی ها برای خرید از این فروشگاه ها به این مرکز خرید می روند. در گوشه ای از این مرکز ردیفی از رستوران ها هستند که غذاهای متنوع سرو می کنند. این مرکز هم مثل بیشتر مراکز خرید معروف، پارک تفریحی و سینما دارد که می توانید با رفتن به آنجا لحظاتی متفاوت را بگذرانید.

 فروشگاه هایی برای خرید سوغاتی

در کنار بیشتر جاذبه های دیدنی تور روسیه و سن پترزبورگ مغازه هایی برای خرید سوغاتی وجود دارد. در داخل بیشتر کلیساها معمولا در کنار در خروجی فروشگاه هایی برای خرید هدیه های مختلف هست. در کنار کشتی آورورا محوطه بزرگی هست که پر از فروشگاه هایی برای خرید سوغاتی ست و در آن می توانید چیزهای خاصی مثل لباس ملوان و کلاه ناخدا بخرید. اگر به سوغاتی های سرگرم کننده علاقه دارید می توانید به کنار میدان سنت ایزاک بروید آنجا هم غرفه های زیادی به فروش سوغاتی های معروف با قیمت مناسب مشغول هستند.

فروشگاه دی ال تی (DLT)

فروشگاه دی ال تی در سال ۱۹۰۹ ساخته شد و در طراحی نمای آن از ترکیبی از معماری مدرن و معماری هنر نو تاثیر گرفته شده است. این مرکز خرید انواع مختلفی از برندهای معروف مثل ورساچه، شنل و … را در ۵ طبقه خود جای داده و با تنوع اجناسش خرید رضایت بخش شما را تضمین می کند. در طبقه بالای این مرکز رستوانی هست که می توانید در آنجا مدتی را نفسی تازه کنید و غذاهای خوشمزه بخورید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...