رفتن به مطلب

محله قدیمی" نانشی" در شانگهای


قصر شیرین

ارسال های توصیه شده

اگر به شهر شانگهای چین سفر می کنید گردش در محله قدیمی "نانشی " را هرگز از دست ندهید.این محله نبض زندگی قدیمی این شهر می باشد.برای دسترسی به این قسمت از شهر در ایستگاه باغ یو خط مترو پیاده شوید تا به محله "نانشی" دسترسی داشته باشید.جالب است بدانید در این محله قدیمی چهار دروازه به شکل "پاگودا" وجود دارد که دسترسی به قسمت های مختلف این محله را برای مسافران امکان پذیر می کند و با وسعت زیادی بازسازی شده و برای گردشگری مناسب است. در این محله یک بازار به نام یویوان وجود دارد که هر آنچه را که می خواهید از کالاهای گوناگون , زیورآلات , اکسسوری های هیجان انگیز و بوتیک های متعدد و غیره در این بازار یافت می شود.فراموش نکنید که چانه زدن در این بازار امری کاملا عادی است. بازارهای دیگری نیز وجود دارند که می توانید گوهرهای ارزشمندی در آن ها پیدا کنید.

 

 

در محله قدیمی نانشی معابد زیبا، توجه شما را جلب می کنند. درست در کنار بازار یویوان، معبد «خدای شهر» یک معبد بودایی- تائویی و یکی از زیباترین معابد شهر فوق العاده است. معبد «داجینگ لو بایون» یک معبد تائو نیز کمی آن طرف‌ تر از برج داجینگ قرار داشته و می‌توانید قسمت‌هایی از بقایای دیوار قدیمی شهر را نیز در آنجا تماشا کنید. یکی دیگر از معبدهای به نام محله قدیمی «وِن مایو» ، معبدی برای کنفسیوسی‌ها نظر شما را جلب خواهد کرد .

 

[align=center]601x401https://www.ghasreshirin.com/Files/Image/33333333333.jpg[/img][/align]

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...