رفتن به مطلب
×
×
  • اضافه کردن...

معرفی دستبند شیائومی Mi Band 3


mr.mousa

ارسال های توصیه شده

پس از مدت ها گمانه زنی، انتشار شایعات و  تصاویر بالاخره کمپانی شیائومی از محصول پوشیدنی تازه خود رونمایی کرد. خرید Mi  Band 3 با بهره مندی از نمایشگری بهتر و باتری قوی تر تنها ۲۶ دلار قیمت  گذاری شده و با هر بار شارژ تا ۲۰ روز کاربر خود را همراهی خواهد کرد.

نمایشگر تک رنگ OLED دستبند مذکور علاوه بر افزایش سایز، در زمینه  رزولوشن (۸۰ × ۱۲۸) نیز شاهد پیشرفت مناسبی بوده است که استفاده از آن را  بیش از پیش لذت بخش می کند. دوام شارژ قابل توجه آن نیز از یک باتری ۱۱۰  میلی آمپر ساعتی ناشی می شود.

شیائومی وعده داده تا Mi Band 3 نسبت به محصول نسل قبل این شرکت (Mi  Band 2) از ارگونومی بهتری برخوردار بوده و روی مچ شما بهتر بنشیند. ضمناً  مقاومت آن در مقابل نفوذ آب نیز تا عمق ۵۰ متری افزایش یافته که کاملاً  اطمینان بخش است.

screen-shot-1397-03-10-at-13-45-14.jpg

ویژگی برتر دستبندهای هوشمند سری Mi Band همواره قیمت بسیار پایین آنها  بوده. شیائومی همین روند را در خصوص نسل سوم پوشیدنی خود نیز ادامه داده،  به طوری که برای تهیه یکی از این گجت ها تنها می بایست ۱۶۹ یوان، معادل ۲۶  دلار پرداخت نمایید. البته اگر بخواهید نسخه ای از Mi Band 3 با بهره مندی  از قابلیت اتصال NFC را داشته باشید لازم است تا حدود ۵ دلار به رقم  پرداختی خود اضافه نمایید.

محصول مورد بحث در حال حاضر تنها در کشور چین در دسترس قرار دارد، اما  احتمالاً به زودی شاهد عرضه آن در سایر نقاط دنیا خواهیم بود. خریداران می  توانند این محصول را در سه رنگ قرمز، آبی و مشکی سفارش دهند.

 

منبع: 

digiato

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.