رفتن به مطلب

مهاجرت به استرالیا با داما (DAMA):


poemses

ارسال های توصیه شده

مهاجرت به استرالیا با داما (DAMA):

اداره مهاجرت استرالیا به تازگی برنامه ای برای اعطا اقامت دایم استرالیا به افرادی که دارای مهارت نسبی در مشاغل مختلف هستند، ارایه کرده است.
برنامه جدید داما (DAMA) استرالیا مختص مناطق دوردست استرالیا است که بر مبنای آن، مهاجرین نیاز به ارایه سطح نسبتا پایینی از مهارتهای کاری و زبان انگلیسی خواهند داشت.
توجه داشته باشید که این برنامه مهاجرت به استرالیا ،مختص ایالت قلمرو شمالی استرالیا (Northern Territory) و منطقه وارنامبول (Warrnambool) ویکتوریا است و برای اخذ اقامت دایم استرالیا، مهاجرین باید حداقل ۳ سال در مناطق دوردست این ایالتها زندگی کنند.
طبق قوانین کنونی مهاجرت استرالیا، افرادی که در استرالیا با ویزای موقت کار میکنند تنها در صورتی میتوانند برای اقامت دایم اقدام کنند که شغل آنها جزو لیست مشاغل MLTSSL باشد.
با روی کار آمدن برنامه مهاجرتی داما، شرایط لازم برای مهاجرت به استرالیا تسهیل میشوند و درهای مهاجرت به روی مهاجرینی که سطح مهارت و زبان انگلیسی نسبتا پایینی دارند باز میشوند.
برنامه داما به کارفرمایان ایالت قلمرو شمالی اجازه میدهد که کمبود نیروی کار محلی خود را با استخدام افراد ماهر و نیمه ماهر جبران کنند. برنامه داما شامل تمام ایالت قلمرو شمالی میشود و کارفرمایان در هر جای این ایالت میتوانند نیروی کار خارج از استرالیا را اسپانسر کنند.
مزایای اصلی برنامه داما برای ایالت قلمرو شمالی:

✅امکان دریافت اقامت دایم استرالیا پس از سه سال اشتغال

✅امکان اقدام برای تعداد زیادی از مشاغل

✅شرایط آسان زبان انگلیسی برای متقاضیان

✅تعهد کارفرما برای پرداخت حقوق مناسب

با توجه به شرایط نه چندان خوب آب و هوایی و همچنین موقعیت جغرافیایی مناطق دور دست این ایالت، کارفرمایان در این مناطق، کار دشواری برای پیدا کردن نیروی کار دارند. واقعیت این است که مهاجرینی که اجباری به زندگی در منطقه خاصی ندارند ترجیح میدهند در شهرهای بزرگ مانند ملبورن و سیدنی زندگی کنند و به همین علت، نواحی دوردست ایالتی قادر نیستند کمبود نیروی کار محلی خود را ازطریق برنامه های مهاجرتی عادی تعدیل کنند. مزیت برنامه داما برای این مناطق دوردست این است که کارگران برای اخذ اقامت دایم استرالیا باید حداقل ۳ سال در این مناطق کار کنند که این مساله باعث تقویت اقتصاد محلی و ارتقاء شرایط زندگی خواهد شد.
تعداد افرادی که میتوانند از برنامه داما استفاده کنند توسط اداره مهاجرت استرالیا تعیین میشود که این تعداد برای سال ۲۰۱۹، فعلا محدود به ۵۰۰ نفر است.
متقاضیان باید شرایط زیر را داشته باشند:

✅حداقل ۲ سال سابقه کار مرتبط

✅داشتن مدرک تحصیلی مرتبط یا گواهی تایید مهارت از سازمان ارزیابی مهارت استرالیا

✅اخذ پیشنهاد کاری از کارفرمایان در ایالت قلمرو شمالی میباشد.
تاکید میکنیم که این برنامه صرفا مختص متقاضیانی است که موفق به دریافت پیشنهاد کاری از کارفرمایان این ایالت شده اند وبه هیچ وجه امکان اقدام مستقیم برای برنامه داما از طریق دفاتر مهاجرتی بدون داشتن پیشنهاد کاری از کارفرمای استرالیایی وجود ندارد.
محض اطلاع  عزیزان بزرگترین سایت کاریابی استرالیا، سایت seek.com.au میباشد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...