رفتن به مطلب

balabarr

Members
  • تعداد ارسال ها

    11
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

درباره balabarr

  • تاریخ تولد تعیین نشده

دستاورد های balabarr

Newbie

Newbie (1/14)

0

اعتبار در سایت

  1. balabarr

    اتوبوس ویژه تردد معلولین و جانبازان

    شهردار سنندج گفت: با هدف ارتقاء حضور معلولین در سطح شهر یک دستگاه اتوبوس جهت جابجایی معلولین مناسب سازی و تجهیز شد‌. ‌به گزارش ايسنا، ‌منوچهر فخری، شامگاه دوشنبه (5مهر) در اولین گردهمایی بزرگ معلولین در مجتمع فجر سنندج اظهار کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری در راستای حضور فعال معلولین در سطح شهر، بحث مناسب سازی معابر است. وی افزود: با هدف رفاه حال و همچنین ارتقاء حضور معلولین در سطح شهر اقدام لازم در جهت استفاده این قشر از ناوگان حمل و نقل عمومی فراهم شده است. شهردار سنندج از اختصاص یک دستگاه اتوبوس ویژه تردد معلولین در سطح شهر خبر داد و عنوان کرد: این دستگاه اتوبوس با حمایت سازمان اتوبوسرانی تهران مناسب سازی شد. وی نصب بالابر جهت انتقال معلولین و همچنین نصب میله و کمربند را از جمله اقدامات این شهرداری در خصوص تجهیز و مناسب سازی این دستگاه اتوبوس برشمرد. فخری در خصوص نحوه تردد این اتوبوس در سطح شهر اظهار کرد: با برگزاری جلسه با سازمان بهزیستی نحوه استفاده معلولین و همچنین تردد این اتوبوس در سطح شهر تصمیم گیری خواهد شد. شهردار سنندج با بیان اینکه یک دستگاه اتوبوس جوابگوی نیاز معلولین نیست، بیان کرد: در آینده پنج دستگاه اتوبوس دیگر جهت تردد معلولین تجهیز و مناسب سازی خواهدشد. فخری ابراز امیدورای کرد که با اختصاص این دستگاه اتوبوس بتوانیم زمینه حضور بیشتر معلولین را در سطح شهر فراهم کنیم. در پایان مراسم اولین گردهمایی معلولین از خدمات شهردار سنندج بواسطه مناسب سازی معابر با اهداء لوح تقدیر و تندیس تجلیل بعمل آمد. بالابر هیدرولیکی آسیا برج- http://asiabalabar.com
  2. balabarr

    آسانسور های هیدرولیکی

    براي توليد كنندگان در سطح انبوه چندان فرقي نمي كند كه ميزان فروش كداميك از محصولات صنعتي تا چه حد و به چه دليلي افزايش يافته اما وقتي فروش يك محصول كاهش پيدا مي كند توليد كنندگان دست به كار مي شوند تا علت را پيدا كنند. براي توليد كنندگان در سطح انبوه چندان فرقي نمي كند كه ميزان فروش كداميك از محصولات صنعتي تا چه حد و به چه دليلي افزايش يافته اما وقتي فروش يك محصول كاهش پيدا مي كند توليد كنندگان دست به كار مي شوند تا علت را پيدا كنند. اخيرا به طرز غير قابل انكاري شاهد افزايش درخواست براي خريد نوع كششي بالابر در سطح جهان هستيم اين تقاضاي بي سابقه به خصوص در كشورهاي توريستي كه براي نوع آسانسورهاي خود در هتل ها وسواس دارند بيشتر ديده مي شود. درانتخاب سيستمهاي حمل عمودي دوگزینه سيستم محركه هيدروليكي و يا سيستم محركه كششي وجود دارد. هریک از این دو سیستم مشخصه های مختص به خود را دارند که برای استفاده در شرایط خاص مناسب است. در كل بالابر هاي هيدروليكي براي ساختمانهاي كوتاه (تا 6 طبقه) مناسب است در حاليكه آسانسورهاي كششي (طنابي) براي ساختمانهاي بلند بسيار مناسب تر است. بيش از چهل سال است كه آسانسورهاي هيدروليك بطور جهاني پذيرفته شده است. با توجه به اينكه سيستم بالابر كششي بدون موتورخانه براي جايگزيني با آسانسور هيدروليك معرفي شد رقابت شديد و تنگاتنگي در بازار ساختمانهاي کوتاه شروع گرديد. بر اساس يك تحقيق 6 ماهه در امارات و بحرين تقاضا براي خريد بالابر و نصب آن در هتل ها و ساختمانهاي بلند تا ميزان 84 درصد از نوع كششي بوده است اما ساختمانهاي كوچك تا مرز 6 يا 7 طبقه نيز براي آن كه ماليات افزايش طبقه نداشت باشند ترجيح مي دهند آسانسور خود را از حالت هيدروليك خارج كرده و از نوع كششي استفاده كنند تا مهندس ناظر در گزارش خود وجود اين آسانسور را تاييد نمايد. بالابر صنعتی آسیا برج- http://asiabalabar.com
  3. مشخصات دستگاه : • بالابر مخصوص نفربر با ارتفاع کاربردی تا ۱۱ متر • مجهز به سیستم الکترو هیدرولیک • قابلیت کار با برق شهری AC و با باطری DC • مجهز به پایه مخصوص جهت دسترسی آسان به ارتفاعات بالای صندلهای ثابت و سطوح. بالابر الکترو هیدرولیک تک ریله ( تک ستونه ) مخصوص سالن سینما و آمفی تئاتر مدل:EHSA مشخصات دستگاه : • بالابر مخصوص نفربر با ارتفاع کاربردی تا 11 متر • مجهز به سیستم الکترو هیدرولیک • قابلیت کار با برق شهری AC و با باطری DC • مجهز به پایه مخصوص جهت دسترسی آسان به ارتفاعات بالای صندلهای ثابت و سطوح شیبدار در سالن های سینما و آمفی تئاتر • دستگاه EHSA مجموعه ای است از بالابر EHS + پایه مخصوص • قابلیت استفاده از بالابر در شرایط عادی با جداکردن پایه مخصوص تحت مدل EHS • استفاده از آلومینیوم سخت شده در ساختار ریلها جهت سبکی دستگاه • سهولت استقرار و بکار گیری توسط دو نفر در زمان کوتاه • ایجاد سطح اتکاء گسترده و ایمن توسط بازوهای اطراف دستگاه با پایه مخصوص • استفاده از رنگ خودرویی و یا اپوکسی به منظور جلوگیری از پوسیدگی در شرایط مختلف جوی • قطعات به کار رفته در دستگاه مطابق استاندارد،طراحی وتولید شده است • حداکثر ایمنی ، فشرده ، کم حجم ، باداوم و سبک ایمنی دستگاه: • دارای سیستم فرود اضطراری در صورت قطع برق • توقف کامل سیستم در مواقع اضطراری با استفاده از شاسی STOP اضطراری کلید برق • قابل کنترل از داخل سکو و بیرون دستگاه • مجهز به مدار کنترل 24 ولت جهت ایمنی اپراتور • قطع خودکار در حداقل و حداکثر ارتفاع • استفاده از کلید محافظ جان جهت ایمنی اپراتور بالابر صنعتی آسیا برج- http://asiabalabar.com
  4. balabarr

    ترمز و شیرهای ایمنی

    به گونه ای می توان گفت آسانسور هیدرولیکی یک بالابر ساده است که در هنگام حرکت رو به بالا جریان انرژی به سمت سیستم است، یعنی چه در هنگام حمل بار اسمی چه زمانی که کابین خالی است سیستم هیدرولیکی یک آسانسور در پایین ترین نقطه مسیر در مقایسه با همین سیستم در زمانی که آسانسور در طبقات بالا قرار دارد سطح انرژی کمتری دارد. این شرایط برعکس سیستم های کششی است. به علت وجود جرم متعادل کننده کادر وزنه یک کابین خالی بالابر در پایین ترین نقطه نسبت به کابین خالی بالابر در طبقات سطح انرژی بیشتری دارد. از این رو در صورت رها شدن یک آسانسور هیدرولیکی چه در هنگام حمل بار اسمی چه زمانی که کابین بالابر خالی است پایین آمده و بر روی بافر ها می نشیند ولی اگر کابین خالی آسانسور کششی رها شود با سرعت سقوط آزاد به سمت بالا حرکت می کند. برای اینکه سرعت آسانسور هیدرولیکی افزایش پیدا کند، موتور و پمپ باید جریان روغن بیشتری تولید کرده و به درون جک بفرستند. از آنجا که پمپ و موتور معمولا طوری انتخاب می شوند که فقط توان کافی برای حرکت دادن با سرعتی نزدیک به سرعت اسمی را داشته باشند احتمال کمی برای افزایش بیش از حد سرعت در حرکت رو به بالا وجود دارد. در تمام موارد با جدا شدن ارتباط پمپ و واحد تامین نیرو جهت حرکت رو به بالا متوقف می شود. بنا براین نیازی به پیش بینی سیستم مکانیکی برای توقف اضطراری حرکت روبه بالا نخواهد بود. حتی در حرکت رو به پایین نیز رفتار یک آسانسور هیدرولیکی تفاوت زیادی با آسانسور کششی دارد. از آنجا که کابین بر روی یک ستون مایع که در داخل جک قرار دارد تکیه کرده است، تنها احتمال افزایش سرعت در صورت حذف کامل تعلیق (در سیستم اتصال غیر مستقیم) یا خروج سریع و کنترل نشده روغن از داخل جک رخ می دهد. این امر برای کنترل سرعت امکانات دیگری غیر از سیستم های متداول گاورنر و پاراشوت می طلبد. سیستم اصلی بالابر و آسانسور هیدرولیکی که برای این منظور کاربرد دارد به شرح زیر می باشد: -سیستم نگهدارنده سنتی شامل گاورنر و پاراشوت -پاراشوتی که بوسیله کابل جداگانه یا به صورت مستقیم در هنگام قطع سیستم تعلیق تحریک می شود. (در سیستم های اتصال غیر مستقیم) -مکانیزم قفل کن متصل به میله جک -شیر محدود کننده جریان در ورودی جک -شیر قطع کننده مسیر جریان در ورودی سیلندر کاربرد گاورنر و پاراشوت در آسانسور های هیدرولیک اغلب اوقات برای متوقف کردن کابین آسانسور که با سرعت زیاد به سمت پایین حرکت می کند به کار گیری یک پاراشوت که به وسیله گاورنر فعال می شود مناسب است. چنین سیستمی برای استفاده در آسانسور های هیدرولیکی نیز کاربرد دارد. در مورد استفاده از پاراشوت در آسانسور هیدرولیکی با اتصال مستقیم کابین به جک باید یک سری تجهیزات اضافی بین کابین و جک پیش بینی گردد. در حالت عادی اتصال بین جک و کابین بالابر تحت فشار است. ممکن است که سر جک را با اتصال سوکتی به کابین بالابر متصل کرد. چنین اتصالی اجازه انحرافات کوچک در هم محور شدن میله جک و راهنماهای کابین بالابر هیدرولیکی را می دهد. به هر حال اگر سرعت کابین بالابر یا آسانسور هیدرولیکی افزایش پیدا کند میله جک با جرم نسبتا زیاد نیز با همان سرعت حرکت می کند. زمانی که پاراشوت درگیر می شود شتاب معکوسی به کابین بالابر وارد شده و نیروهای نگهدارنده در جهت مخالف از کابین به میله جک منتقل می گردد. بنابراین برای کاهش سرعت و توقف کابین بالابر، اتصال بین جک و کابین باید توانایی تحمل و انتقال این نیرو ها را داشته باشد. مطمئنا در سیستم هیدرولیکی با اتصال کابلی (غیر مستقیم) پاراشوت متصل به کابین بالابر توانایی متوقف کردن میله جک را ندارد. کاربرد ترمز گلویی جک در آسانسور هیدرولیکی منجر به یک ابزار مکانیکی شده است که مستقیما بر روی میله جک عمل می کند. چنین ابزاری جایگزین سیستم پاراشوتی است که در اتصال مستقیم جک به کابین آسانسور کاربرد پیدا می کند. در سیستم اتصال غیر مستقیم متوقف کردن میله جک رها شده از کابین آسانسور حداقل برای مسافران سودی نخواهد داشت. به هر حال در سیستم اتصال مستقیم استفاده از ابزاری که کابین آسانسور به میله جک متصل است این اطمینان را می دهد که تحمل نیرو های نگهدارنده کششی در اتصال بین جک و کابین آسانسور لزومی ندارد. ترمز گلویی جک قفل کن پلانجری به جای نگهداشتن کابین پیستون هیدرولیکی را قفل می کند. ادامه در بالابر هیدرولیکی آسیا برج- http://asiabalabar.com
  5. balabarr

    سکوی چرخشی برای بالابر

    عموماً بالابرهای هیدرولیکی متحرک اعم از بالابرهای سیزری و بالابرهای دکلی و بالابرهای صنعتی دارای سکوهای ثابت هستند. ولی در مواردی خاص که سطح دسترسی مورد نظر عقب تر از سطح قرار گیری خود بالابر روی زمین است یا به تعبیری سطح مورد نظر نسبت به سطح زمین دارای فرورفتگی باشد سکوهای چرخشی دربالابر ها مورد استفاده قرار میگیرد. بالابر صنعتی آسیا برج -http://asiabalabar.com
  6. طبق اعلام شرکت صنعتی معدنی ELK در عمیات نجات حادثه ریزش معدن از یک بالابر هیدرولیکی استفاده شده است. وجود یک دستگاه بالابر هیدرولیکی در این شرکت که به عنوان پیمانکار حفاری معادن فعالیت دارد، باعث گردید تا عملیات امداد و نجات افراد محبوس شده بسیار سریع و ایمن صورت پذیرد. چرا که ورودی معدن به صورن عمودی طراحی شده بود و برای نجات افراد می بایست آنها را از زیر زمین بالا می کشیدند. لازم به ذکر است بالابر استفاده شده در این عملیات یک نوع بالابر هیدرولیکی از نوع مفصلی بوده است. [align=center]بالابر آسیا برج- http://asiabalabar.com[/align]
  7. balabarr

    درباره بالابر

    دانش ساخت و تولید بالابر و آسانسور هر روز در حال پیشرفت می باشد: برای نصب آسانسور دیگر نیازی به موتورخانه نیست (حذف موتورخانه آسانسور) گیربکس از مجموعه ی سیستم محرک آسانسور حذف شد (حذف گیربکس آسانسور) سیم بگسل دیگر در آسانسور استفاده نمی شود (حذف سیم بگسل آسانسور) Machine Room Less – (MRL) Elevator آسانسور بدون موتورخانهیا همان (ام – آر – ال) از موتوری بسیار کوچک اما قدرتمند استفاده می کند و بجای اینکه مانند موتورگیربکس های قدیم و سنتی با یک شاسی فولادی سنگین پر حجم در موتورخانه آسانسور بر روی دال بتونی سقف چاه قرار بگیرد، این موتور کم حجم و کوچک و سبک آسانسور MRL به داخل چاه آسانسور منتقل شده و با یک شاسی مختصر در بالاترین نقطه چاه بر روی ریلهای آسانسور مستقر می شود و حداقل فضای ممکنه را اشغال می کند، در حالیکه آسانسورهای سنتی معمولا یک اطاق ده الی دوازده متری، برای نصب موتورگیربکس و تابلو و گاورنر لازم داشت. برای اینکه محل استقرار موتورگیربکس آماده شود، در این اطاق 3*4 اید در امتداد و بر روی چاه آسانسور سکویی به ارتفاع 70 الی 90 سانتیمتر ساخته می شد و بر فراز این سکو، پس از کفراژبندی و قالب گذاری به ارتفاع بیست سانتیمتر بتون ریخته می شد، تا شرایط استقرار موتورگیربکس فراهم شود. این آسانسور های جدید مزایای بیشماری دارد که به مهمترین آنها اشاره می شود: عدم نیاز به موتورخانه فرایند نصب سریع آسانسور کم حجم بودن قطعات و لوازم سازگاری با محیط زیست کاهش هزینه های ساخت و ساز ساختمان انجام سرویس راحت دسترسی آسان نصاب به همه تجهیزات به دلیل در دسترس بودن همه در داخل چاه آسانسور. در صورتیکه در آسانسورهای قدیمی، نصاب باید به طور مداوم بین چاه آسانسور و موتورخانه در تردد باشد، و امان از ساختمانهایی که دسترسی به موتورخانه مثل گذشتن از هفت خوان رستم بود و هست. تصور کنید برای تنظیم لول کابین، اگر نصاب دست تنها باشد، چند بار این مسیر پر پیچ و خم را طی کند، (البته این فقط یک نمونه از مشکلات آسانسورهای کششی می باشد) بالابر آسیا برج- http://asiabalabar.com
  8. balabarr

    دستگاه راهبند برقی مدل : SRC

    مشخصات دستگاه : • دارای سیستم الکترو مکانیک با گیربکس حلزونی • بدنه دستگاه شامل ورقی به ضخامت ۱۵ میلیمتر و همچنان طرح دار می باشد که کلیه تجهیزات مکانیکی و برقی در آن قرار میگیرد.. بالابر آسیا برج- http://asiabalabar.com
  9. شروع نمایشگاه بالابرهای صنعتی و جرثقیل با حضور سازنده های نامی در شرایط آب و هوای بارانی در شهر بائومای چین بالابر های به نمایش درامده در این نمایشگاه شامل انواع بالابرهای صنعتی بالابرهای هیدرولیکی بالابرهای فروشگاهی بالابرهای متحرک بالابرهای آکاردئونی بالابرهای قیچی بالابرهای ریلی بالابرهای ستونی بالابرهای دکلی بالابرهای تلسکوپی و بالابرهای عنکبوتی و خودکششی هستند. بالابر آسیا برج- http://asiabalabar.com
  10. balabarr

    ارتباط بین بالابر و تکنولوژی روز

    دانش ساخت و تولید بالابر و آسانسور هر روز در حال پیشرفت می باشد: برای نصب آسانسور دیگر نیازی به موتورخانه نیست (حذف موتورخانه آسانسور) گیربکس از مجموعه ی سیستم محرک آسانسور حذف شد (حذف گیربکس آسانسور) سیم بگسل دیگر در آسانسور استفاده نمی شود (حذف سیم بگسل آسانسور) Machine Room Less – (MRL) Elevator آسانسور بدون موتورخانهیا همان (ام – آر – ال) از موتوری بسیار کوچک اما قدرتمند استفاده می کند و بجای اینکه مانند موتورگیربکس های قدیم و سنتی با یک شاسی فولادی سنگین پر حجم در موتورخانه آسانسور بر روی دال بتونی سقف چاه قرار بگیرد، این موتور کم حجم و کوچک و سبک آسانسور MRL به داخل چاه آسانسور منتقل شده و با یک شاسی مختصر در بالاترین نقطه چاه بر روی ریلهای آسانسور مستقر می شود و حداقل فضای ممکنه را اشغال می کند، در حالیکه آسانسورهای سنتی معمولا یک اطاق ده الی دوازده متری، برای نصب موتورگیربکس و تابلو و گاورنر لازم داشت. برای اینکه محل استقرار موتورگیربکس آماده شود، در این اطاق 3*4 اید در امتداد و بر روی چاه آسانسور سکویی به ارتفاع 70 الی 90 سانتیمتر ساخته می شد و بر فراز این سکو، پس از کفراژبندی و قالب گذاری به ارتفاع بیست سانتیمتر بتون ریخته می شد، تا شرایط استقرار موتورگیربکس فراهم شود. این آسانسور های جدید مزایای بیشماری دارد که به مهمترین آنها اشاره می شود: عدم نیاز به موتورخانه فرایند نصب سریع آسانسور کم حجم بودن قطعات و لوازم سازگاری با محیط زیست کاهش هزینه های ساخت و ساز ساختمان انجام سرویس راحت دسترسی آسان نصاب به همه تجهیزات به دلیل در دسترس بودن همه در داخل چاه آسانسور. در صورتیکه در آسانسورهای قدیمی، نصاب باید به طور مداوم بین چاه آسانسور و موتورخانه در تردد باشد، و امان از ساختمانهایی که دسترسی به موتورخانه مثل گذشتن از هفت خوان رستم بود و هست. تصور کنید برای تنظیم لول کابین، اگر نصاب دست تنها باشد، چند بار این مسیر پر پیچ و خم را طی کند، (البته این فقط یک نمونه از مشکلات آسانسورهای کششی می باشد) حذف سیستم ترمز لنتی که عملا در بهبود حفظ محیط زیست موثر است. بالابر آسیا برج- http://asiabalabar.com
  11. balabarr

    مفهوم عیب یابی منطقی بالابر

    عیب یابی منطقی یک تکنیک تشخیصی است که طی آن تمام نشانه ها باید به دقت در نظر گرفته شوند به طوری که عیب بالابر در بخش خاصی از مدار محدود شود. اگر عیبی تمام سیلندرها و موتورها را تحت تأثیر قرار دهد به عنوان یک عیب عمومی شناخته می شود. بدین معنا که عیب بالابر ممکن است ناشی از سیال هیدرولیکی، منبع تغذیه( مجموعة تأمین توان)، یا سیستم کنترل الکتریکی بالابر باشد. زمانی که عیب تنها در یک عملگر بروز می کند تمام اجزا مرتبط با آن عملگر باید در آغاز بررسی شوند. برای تشخیص علت احتمالی عیب بالابر، نقش و اثر دقیق هر یک از اجزای مرتبط با سیستم باید شناخته شوند. در این روش با توجه به نشانه های عیب، عملکرد اجزا به نوبت بررسی می شود. فهرستی از جزء یا اجزایی که در صورت تنظیم نبودن یا درست عمل نکردن ممکن است منشأ این نشانه ها باشند، تهیه کنید. پس از این کار جزیی را که به راحتی قابل امتحان کردن است انتخاب کنید، به عنوان مثال درجة تنظیم دبی یا فشار، تحریک دستی شیرها سولنوئیدی و کلیدهای حدی از این قبیل هستند. تنها زمانی که این بررسیهای ساده تکمیل شد در جهت باز کردن لوله ها یا تعویض قطعات بالابر اقدام کنید. همانطور که قبلاً ذکرشد هر زمان که اتصالی برداشته شود آلودگی وارد سیستم خواهد شد. بنابراین هنگام جدا کردن اجزا از مدار کلیة شیرها و دریچه ها را ببندید. روش عیب یابی بالابر اطلاعات اولیه این اطلاعات باید از اپراتور بالابر گرفته شود: 1-عیب در چه زمانی و در کجا پدید آمد؟ الف) در تمام سیلندرها و موتورها ب) تنها در یکی از آنها تحت تمام شرایط باری 2-نوع عیب چگونه است؟ الف)توقف کامل ب) کاهش در سرعت یا نیرو 3- سرعت بروزعیب چگونه بود؟ الف) ناگهانی( قطع) ب)تدریجی(فرسودگی عمومی) ادامه در: بالابر آسیا برج- http://asiabalabar.com
×
×
  • اضافه کردن...