رفتن به مطلب

طراحی جواهرات با کامپیوتر 2


youka

ارسال های توصیه شده

▪ بدون محدودیت (:(Uninhibited مدلینگ آسان و به اصطلاح Free Form Modeling .ساخت هر شکلی که بتوانید آنرا تجسم کنید.

▪ دقت (Accuracy): دقت لازم را در طراحی ،آنالیز و ساخت و تولید در اختیار کاربر قرار می دهد.

▪ سازگاری (Compatibility): با تمام نرم افزارهای مربوط به طراحی ،نقشه کشی ،CAM، مهندسی ،آنالیز،رندرینگ ،انیمشن و تصویرسازی.

▪ راحتی در یادگیری و استفاده(Accessible)

▪ سرعتFast) ): سرعت درسیستم مدلسازی و همینطور در کارکرد نرم افزاری.

▪ هزینه کم Inexpensive)): هزینه کم در یادگیری و همین طور هزینه سیستمی که راینو احتیاج دارد. راینو احتیاج به سیستم سخت افزاری خاصی ندارد و با یک کامپیوتر معمولی راه اندازی می شود. Matrix آخرین ورژن Plug-in طراحی جواهرات برای راینوسروس که به منظور هدفمند کردن امکانات و ابزار های راینو و ایجاد محیط کاربری بسیار مناسب برای طراحی جواهرت، طراحی شده است، ماتریکس (Matrix) نام دارد. با کمک این Plug-in می توان طراحی های زیبا و واقعی را در راینوسروس به صورت سه بعدی ایجاد نمود که قابلیت اتصال به وسایل CAM (Computer Aided Manufacturing) را دارا می باشد. شرکت Gemvision تولید کننده این نرم افزار، بیش از ۲ سال، ابزار ها، عقاید و روش های بسیاری را مورد بررسی قرار داده است که حاصل نتایج آن نرم افزار ماتریکس است که کارآمدی و انعطاف پذیری خوبی را فراهم کرده است. به طوریکه هم زمان می توان با طراحی، جزئیات آن و رنگ آمیزی طرح را به طور دقیق اعمال نمود و پس از آماده شدن عکس سه بعدی از طرح، آن را چاپ و یا Email نمود. ماتریکس ۶ ، قوه ابتکار، سرعت عمل و دقت را با محیا کردن ابزار ها و روش هایی که یک طراح جواهرات به آن نیاز دارد در یک مجموعه گرد آورده است.این مطلب برگرفته از سایت کلاس طراحی جواهر است .

ماتریکس ۶، بزرگترین و بهترین مجموعه ابزارهای چیدمان برای سنگ ها را در در نظر گرفته است. تغییر اندازه، چرخاندن و جا به جا کردن آن ها با استفاده از ابزار های ساده را میسر نموده است. گنجاندن روش چیدمان Pavé (سنگ فرشی) بر روی سطوح ناهموار یکی از این مزایا می باشد. هر سطحی که توسط طراح در نرم افزار طراحی می شود باید بدون نقص باشد. برای داشتن یک طراحی خوب رعایت این نکته ضروری است. بدین منظور راه های مختلفی برای کنترل و استفاده از سطوح در نرم افزار وجود دارد. در ماتریکس تمامی مراحل پیشرفته برای طراحی سطوح مدل به وسیله ابزاری برای کاربرانی که حتی تسلط چندانی بر روی سطوح ندارد به صورت بسیار آسان در نظر گرفته شده است و با کمک این ابزار، طراحی یک مدل بیش از یک ساعت طول نخواهد کشید. ماتریکس به عنوان همراهی مناسب برای راینوسروس ۴، آن را واقعی تر و پیاده سازی اندیشه های خلاقانه طراح را در سریعترین زمان میسر ساخته است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...