رفتن به مطلب

اتوبار و باربری ستارخان


roozfreight

ارسال های توصیه شده

اتوبار و باربری ستارخان

اتوبار و باربری ستارخان ارائه دهنده خدمات باربری در محدوده ستارخان با بیش از یک دهه سابقه در امر اسباب کشی در محدوده ستارخان با مجوز از اتحادیه و قیمت باربری زیر نظر اتحادیه با خاور های مسقف و موکت کاری شده

اگر ساکن محدوده ستارخان هستید و قصد دارید اسباب کشی کنید شرکت باربری ستارخان آماده است خدمات حمل اثاثیه منزل و جابجایی وسایل منزل را برایتان انجام دهد.

وقتی که شما با باربری ستارخان تماس می گیرید شرکت باربری روز یک تیم مشاوره دهنده را برای شما قرار داده است که شما می توانید تمامی و سوالات خود را از شرکت باربری ستارخان بپرسید و این تیم مشاوره دهنده به تمامی سوالات شما پاسخ خواهند داد.

شرکت باربری ستارخان بعد از ارائه مشاوره قیمت باربری را به شما ارائه خواهد داد که در صورت توافق ما بین شما و باربری ستارخان یک روز را برای اسباب کشی وسایل منزل شما در نظر خواهند گرفت که ساعت و تاریخ را شما مشتری گرامی تعیین خواهید کرد ، این شرکت بجز امور حمل اثاثیه منزل خدمات بسته بندی وسایل منزل را نیز انجام می دهد که بسته بندی اثاثیه منزل به سبک کشور های اروپایی به روش استرچ رپ و بابل رپ صورت خواهد گرفت ، ما در شرکت باربری ستارخان تمامی وسایلبسته بندی اثاثیه منزل را برای شما ارسال خواهیم کرد ، نگران هیچ چیزی نباشید از اولین قدم اسباب کشی تا آخرین قدم اسباب کشی در کنارتان خواهیم بود.

در روز اسباب کشی شرکت حمل و نقل ستارخان ، تیم بسته بند را برای شما ارسال می کند تا بسته بندی اثاثیه منزل شما را انجام دهند و بعد از اینکه بسته بندی تمام شد تیم حمل بار وارد کار شده و اثاثیه منزل شما را در درون خاور های مسقف و موکت کاری شده خواهند چید و آماده حمل خواهند کرد ، این شرکت با تخصص خود آماده ارائه خدمات باربری به شما می باشد.

افرادی که برای حمل بار اعزام می کنیم این افراد دارای ۵ سال سابقه کاری در امر اسباب کشی هستند و با تخصصی و تجربه ای که در این چند سال تجربه کرده اند آماده اند خدمات خود را به شما ارائه داده و یک اسباب کشی بدونه دردسر را برای شما انجام دهند.

همواره تیم باربری ستارخان با ده سال سابقه در امر اثاث کشی و حمل اثاثیه منزل آماده خدمت گزاری به شما هستند.

تلفن باربری ستارخان جهت اسباب کشی :

۰۲۱-۴۴۴۴۰۴۲۶

۰۲۱-۸۸۱۰۴۴۷۹

۰۲۱-۲۲۸۹۵۳۶۴

۰۹۱۹۷۷۲۲۵۷۲

به صورت شبانه روزی درخدمتتان خواهیم بود با ما تماس بگیرید ، مشاوره و بازدید از وسایل شما به صورت رایگان صورت خواهد گرفت

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...