رفتن به مطلب

در سفر به این کشورها این موارد را رعایت کنید!


youka

ارسال های توصیه شده

در سفر به کشورهای مختلف تجربه هایی را به دست آوردم که اگر آن ها را با شما در میان بگذارم شما این اشتباهات من را نمی کنید. ممکن است در سفر اصلا با این اتفاقات برخورد نکنید اما دانستن آن ها می تواند لحظات سخت را از شما دور کند و سفری لذت بخش و خاطره انگیز را برایتان بسازد.

سریلانکا: کارت های اعتباری یا پول خود را در مکان های مختلف نگه دارید

من معمولا در سفر به کشورهای مختلف همراه خود دو کارت اعتباری می برم و آن ها را در چمدان خود می گذارم . اما سفر به سریلانکا باعث شد که در این عادت خود تجدید نظر کنم! چون دستگاه های خودپرداز سریلانکا عجیب بودند و گاهی اوقات کارت اصلی من را قبول نمی کردند، بنابراین من شروع به نگه داشتن آن ها در کیف پول خود کردم.

نروژ: خوردن یک همبرگر و یا قهوه ی کوچک، چیزی در حدود ۲۹ دلار خواهد شد

در نروژ اگر هوس خوردن برگر گوزن شمالی و یک کاپوچینو کردید بدانید که قیمت آن ها بسیار گران است. قیمت گوشت گوزن شمالی مثل گوشت قرمز گاو بالاست. این نوع گوشت درهمه جا یافت می شود! خوردن این گوشت نباید بیش از ۲۴ دلار هزینه بر باشد.این مطلب برگرفته از سایت تور پوکت است .

بلغارستان: برای صرفه جویی در هزینه ها از قطار استفاده نکنید، بسیار بدتر از اتوبوس است

در سفر به این کشور، من برای پیمودن مسیر یوریل به ولیکو تارنوو از قطار استفاده کردم. این سفر در گرم ترین ماه سال یعنی جولای (تیرماه) بود و گرمای طاقت فرسای حومه ی شهر من را بسیار کلافه کرده بود. با این که مردم محلی به من گفته بودند که اتوبوس ها سریع تر از قطار هستند و بهای آن ها هم رایگان است اما من تصمیم گرفتم با قطار سفر کنم و این تصمیم لحظات سختی را برایم ساخت.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...