رفتن به مطلب

کاخ های اروپایی که به هتل تبدیل شدند


saheleaftab1

ارسال های توصیه شده

کاخ های اروپایی که به هتل تبدیل شدند

کاخ ها محل جولان و قدرت نمایی پادشاهان و سلاطین در همه کشور ها در همه قرن ها بوده اند و یکی از بهترین ابزار ها برای اینکه بزرگی و ابهت خود را به رخ مردم و سایر کشور ها بکشند بوده است. این کاخ ها در طول تاریخ به دلایل هجوم سایر کشور ها و امپراطوری ها تخریب شده اند و تنها تعدادی از این کاخ ها و قصر ها توانسته اند به روزگار ما رسیده و همچنان قابل بهره بردای باشند .

بنا بر سیاست کشور ها ی مختلف این کاخ ها و قصر ها به محل های متفاوتی تبدیل شده اند و از برخی از این کاخ ها و قصر ها همچنان بهره بردای نظامی و برخی به عنوان موزه و یا هتل و رستوران و ... قرار گرفته اند . در این مقاله قصد داریم تا 5 کاخ مشهور که امروزه به هتل های مجهز و مدرنو زیبایی تبدیل شده اند بپردازیم .

 

1-کستلو دی پاوون در پیدمونت ایتالیا

کستلو دی پاوون (castello di pavone)   در بالای یک تپه قرار گرفته است . این کاخ در قرن 9 ساخته شده و از امکانات بسیار بالایی برخوردار بوده است . این کاخ که امروزه به یک هتل مدرن و مجهز مبدل شده است با دیوارهای حکاکی شده و ساختمانی بی مانند . مبلمان این هتل از چوب ماهون ساخته شده و چشم انداز همه اتاق ها به اطراف هتل می باشد. در طبقات بالایی این کاخ یا هتل چشم اندازی بسیار زیبا از  کوه های آلپ ایتالیا دیده می شود و اقامت در این هتل لذتبخش تر خواهد شد. نماهای داخلی این هتل سراسر یادآورد زمان های گذشته و تاریخ این کشور می باشد .

برای  مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...