رفتن به مطلب

انواع نمایشگاه برای غرفه سازی


youka

ارسال های توصیه شده

انواع نمایشگاه برای غرفه سازی:

 انواع نمایشگاه برای غرفه سازی به دسته های زیر تقسیم میشوند:

•    نمایشگاه عمومی

در این نوع نمایشگاه انواع کالاهای مصرفی و سرمایه ای در معرض دید عموم قرار میگیرد و ممکن است در سطح منطقه ای ، کشوری و بین المللی برگزار گردد.

•    نمایشاه تخصصی

در این نوع نمایشگاه ها یک سری کالا ها و یا فناوری های خاص و برای مصرف کنندگان خاص ارائه می شود و مخاطبین آن معمولا متخصصین و دانشجویان مرتبط با آن صنعت و خدمات هستند.

•    نمایشگاه اختصاصی

از دیگر انواع نمایشگاه برای غرفه سازی نوع اختصاصی است که جهت ارایه محصولات داخلی در کشورهای دیگر برگزار میگردد و هدف از برگزاری آن تقویت و بهبود روابط تجاری میان دوکشور مبدا و سایر کشورهاست. برگزاری این نوع نمایشگاه نیازمند تبلیغات پرهزینه ای است.

•    نمایشگاه اکسپو

این نوع نمایشگاه بیشتر جنبه ی نمایشی دارد و به  اهداف  انسانی و اجتماعی و فرهنگ توجه بسیاری می شود. در این نمایشگاه براساس موضوع خاص و انتحاب شده کشورها و شرکت کنندگان به طراحی غرفه سازی براساس موضوع و تم انتخاب شده می پردازند و توانمندی علمی، فنی، معماری، فرهنگ و تاریخی خود را به نحوی مقتضی و زیبا به چالش میکشند. منبع : غرفه سازی نمایشگاه

•    نمایشگاه عرضه مستقیم کالا

شاید بتوان گفت که این نمایشگاه ها از رده خارج شده هستند و بیشتر جنبه ی جشنواره ی فروش به حساب می آیند و در آن کالاهای مصرفی شهروندان با هزینه ی کمتر در معرض عموم قرار میگیرند و به فروش می رسند. مانند نمایشگاه پوشاک،کتاب و لوازم مصرفی و …

•    نمایشگاه مجازی

 این نوع نمایشگاه ها با استفاده از اینترنت و فناوری های نوین و به صورت مجازی برگزار میگردد . از لحاظ هزینه ی کم  برگزاری،عدم زمانبندی و ساخت و ساز و در دسترس بودن همگانی دارای مزیتهایی است اما باید به این نکته توجه کرد که بازرگانان و صنعتگران نیاز به دیدن کالا و بررسی مستقیم و مذاکره رودررو دارند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...