رفتن به مطلب

دیدنی های !!!!شهر نیس فرانسه


saheleaftab1

ارسال های توصیه شده

دیدنی های شهر نیس فرانسه

در شهر نیس چهارده موزه فوق العاده وجود دارد که البته برای ورود باید 10 یورو پرداخت نمایید که نسبتا قیمت زیادی است ولی اگر 20 یورو پرداخت نمایید می توانید در همه روز های هفته به این موزه ها بدون پرداخت دیگری وارد شوید . علاقمندان به بازدید از موزه ها بهتر است به پرداخت 20 یورو و تماشای همه موزه ها فکر کنند .

اما در این مقاله قصد داریم به دیدنی ها و نقاط جذاب گردشگری این شهر بپردازیم .

 

1-موزه پرومناد د آنگله

بسیاری از گردشگران هنگام ورود به این موزه ساعت ها در این موزه به گشت و گذار می پردازند و از نمای این موزه به تماشای ساحل زیبای آن و پهنه دریا می پردازند . لاپروم حدود 5 مایل دور تا دور بند انجلز را گرفته و در سرتا سر این مسیر می توان نقاشی درختان و آرایشگری انها با با دید دریا به خوبی ترسیم کرد . این منطقه همیشه مورد توجه مردمی بوده که به تیپ و لباس خود اهمیت زیادی می دهند بخصوص از سال 1820 که بریتانیایی ها  در این منطقه سکنی گزیدند .

نام این مکان هم بریتانیایی است و نشان می دهد که تحت تاثیر همین سکونت بریتانیایی ها بوده است . روزگاری افرادی فوق العاده با کلاس با تیپ های مد روز مثلا کت و شلوار فراک به این مکان می آمدند ولی امروزه زندگی متفاوتی را شاهد هستیم و اکثرا جوانان با در دست داشتن سگ های کوچک در این مکان تنها به نرمش و پیاده روی می پردازند . این مکان پر است از ساختمان های قرن نوزدهمی زیبا با اشکال مختلف که البته امروزه برخی با ساختمان های بلوکی مدرن  قرن بیستمی جایگزین و یا از دیدها پنهان شده اند .

برای  مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...