رفتن به مطلب

سئو سایت


sabarad

ارسال های توصیه شده

سئو سایت

طبق آمار رسمی ، بیش از ۸۵ درصد بازدید وبسایت ها از طریق گوگل و دیگر موتورهای جست و جو صورت میگیرد.

سئو سایت SEO که مخفف عبارت Search Engine Optimization می باشد و معنی آن بهینه سازی موتور جست و جو است ، یک فرایند طولانی و زمان بر است که بر طبق اصول و قواعد خاصی انجام می شود.

 

سئو و بهینه سازی سایت

با زیاد شدن کاربران اینترنتی و روند افزایشی استفاده از اینترنت و فضای مجازی ، اکثر سازمان ها ، شرکت ها ، فروشگاه ها و دیگر اشخاص حقیقی و حقوقی که مشغول کسب و کاری هستند ، با ایجاد یک سایت در تلاش می کنند تا در محیط انلاین نیز کسب درامد کنند و کار خود را گسترش دهند.

اما فقط ساخت و طراحی سایت مهم نیست و برای کسب درامد و جذب مشتری ، سایت به عوامل دیگر نیازمند است.

 

مهمترین عاملی که می توان به اشاره کرد تا سایت دارای اعتبار شود و به کسب درامد برسد ، سئو سایت است.

در اینجا لازم است به شما بگوییم سئو سایت از ساخت و طراحی سایت جدا نیست و در کنار یکدیگر هستند.

یکی از کارهایی که سئو برای بهینه سازی سایت انجام می دهد ، افزایش سرعت سایت است . سایتی که دارای سرعت بالاتر می باشد از نتیجه بهتری برخوردار می باشد و بهتر سئو می شود.

دیگر کاری که برای سئو سایت تاثیر گذار است ، امنیت سایت است . گوگل و دیگر موتورهای جست و جو به سایت هایی امتیاز می دهند و به کاربران معرفی می کنند که دارای امنیت آنها تضمین شده باشد.

 

به همین دلایل در فرایند طراحی سایت نیز باید از اصول سئو استفاده کرد و کد نویسی هایی خاص استفاده کرد که در سئو و بهینه سازی تاثیر مثبت دارد.

دیگر عاملی که در فرایند سئو تاثیر گذار است و کمتر کسی به آن توجه می کند ، این است که کد نویسی های سایت چگونه باشد و دارای چه پنل مدیریتی باشد.

این کار با آنالیز و بررسی دقیق صورت میگیرد که استقبال کاربران و موتورهای جست و جو نظیر گوگل ، از چه سیستم مدیریتی سایت CMS است.

 

سئو سایت وردپرس

بطور مثال سیستم مدیریتی CMS وردپرس ، بیشترین استفاده را در دنیا دارد و کاربران زیادی از وردپرس استفاده می کنند. کیفیت و استقبال کاربران نیز باعث شده تا گوگل و دیگر موتورهای جست و جو برای وردپرس ارزش خاصی قائل شوند.

همچنین وردپرس دارای افزونه های بی شماری است که می تواند نیاز کاربران را تا حد زیادی رفع کند و افزونه هایی برای آنالیز سایت و سئو دارد.

از دیگر عوامل تاثیر گذار در بهینه شدن سایت و سئو ، محتوی گذاری است. محتوی گذاری های سایت باید طبق اصول و الگوریتم های مشخصی انجام شوند.

باید در نظر گرفت حوزه فعالیت سایت چیست ، مثلا محتوی گذاری سایت های فروشگاهی ، خبری ، ورزشی ، صنعتی و … هر کدام روش خاصی دارند و باید در قالب معین شده ای طبق اصول سئو محتوی گذاری صورت گیرد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...