رفتن به مطلب

فرصت سرمایه گذاری منحصر به فرداسپانیا


estatesahelaftab

ارسال های توصیه شده

انواع فرصت های سرمایه گذاری در اسپانیا

  • فرصت سرمایه گذاری منحصر به فرد در اسپانیا
  • همکاری و یا اشتراک گذار دفتر کار : این نوع کسب و کار برای همه مفید است ولی برای خارجی ها فواید بیشتری دارد. بسیاری از خارجی هایی که می خواهند یک کسب و کار راه اندازی نمایند ممکن است مشکل فضا و جا برای شروع کار خود داشته باشند. این نوع کسب و کار یعنی به دیگران اجازه دهید از قسمتی از فضای یک دفتر برای کسب و کار خود استفاده نمایند و در صورت نیاز با انها همکاری هایی هم داشته باشید. دریافت اجاره و مبلغ همکاری بریا این افراد سود های زیادی دارد.
  • مترجمی : اسپانیا یک کشور توریستی است . گردشگران بسیار زیادی در اسپانیا رفت و امد می کنند اگر شما با زبان اسپانیایی و چند زبان دیگر اشنایی دارید می توانید به خوبی برای گردشگران به عنوان یک راهنما فعالیت کرده و پول زیادی به دست بیاورید. اغلب گردشگرانی که به اسپانیا وارد می شوند دوست دارند کسی به زبان خودشان برای آنها توضیحات و راهنمایی های لازم را داشته باشد

برای  مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

estate.sahelaftab.com

02188656892

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...