رفتن به مطلب

چرا باید سایت داشته باشیم ؟


mohi72

ارسال های توصیه شده

امروزه اولین جایی که مردم قبل ازاقدام به انجام هرکاری در هر زمینه مشخص و خاصی، ابتدا بر روی اینترنت دنبال کسب اطلاعات در مورد آن هستند.

شما با استفاده از یک سایت اینترنتی میتوانید به راحتی محصولات خود را در معرض دید میلیون ها کاربر قرار دهید آنها را از محصولات جدید و تغییرات محصولات خود آگاه کنید اطلاعات مورد نیاز آنها را در اختیارشان قرار دهید.و از نظرات و پیشنهادات آنها برای توسعه کسب و کارتان بهره مند شوید.امروزه در عصر ارتباطات  داشتن وب سایت یک نیاز نیست! بلکه ضرورت است. و دنیای اینترنت و وب از جمله مهمترین ابزار ارتباط انسانی است.در واقع وجود وب سایت برای شرکت ها،موسسات،حتی اشخاص و...اعتبار تجاری آنها را افزایش می دهد.

 

چرا گفتیم طراحی وب سایت یک ضرورت است؟!

 

جواب این سوال خیلی آسان است.آیا پس از دو رسانه بزرگ رادیو و تلویزیون جای دیگری می توان این تعداد مخاطب را مورد هدف بازاریابی محصولات وخدمات خود قرار داد؟! تفاوت میان هزینه تبلیغاتی در این دو مورد رسانه با  سایت چیست؟و سوالهایی از این قبیل که در ذهن فعال هر تولید کننده بوجود خواهد آمد.چگونه با هزینه کمتر خدمات خود را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهد.

 

قطعا در این زمان که آمار استفاده کنندگان اینترنت رو به افزایش است. وب سایت یک ابزار موثر بازاریابی و فروش است.با در نظر داشتن این موضوع  که اغلب کسب وکار کوچک  تنهاقادر به بازاریابی در شهر خود و یا محیط اطراف خود میباشند داشتن وب سایت باعث میشود. شما 24 ساعته در روز 365روز در سال در اینترنت مطرح باشید به عبارت دیگر تبلیغات در سراسر کشور و حتی دنیا داشته باشید.ومحصولات و خدمات شما همیشه حضور موفق در عرصه تبلیغات خواهند داشت.

 

شاید این سوال اکثر خوانندگان این مقاله باشد.که بعد از داشتن وب سایت چگونه بازاریابی کنیم؟چگونه مشتری جمع کنیم؟

 

اغلب موتورهای جستجومانند گوگل،یاهو و...بدون هیچ هزینه ای برای شما بازاریابی میکنند.فقط کافی است ربات های آن ها سایت شما را پیدا کنند. از آن پس زمانی که مشتریان به دنبال هر یک از خدمات و یا محصولات و یا اطلاعات ارائه شده در سایت شما باشند. این موتور های جستجو هستند که افراد را به سمت سایت شما هدایت میکنند.میزان بازدید کننده هدایت شده به سمت سایت شما به پارامتر های زیادی وابسته است از جمله آنها بهینه سازی و محتوای شما که توسط طراح سایت به آن پرداخته میشود است.

 

در دنیایی که هم اکنون ما در آن زندگی می کنیم.شاهد این هستیم که افراد به دنبال آسان ترین راه جهت رفع نیازهای خود هستند.اکثر افراد به جای گشت و گذار در بازار و خرید اجناس مورد علاقه از خانه یا محل کار با چند کلیک میتوانند نه تنها یک بازار و یا یک شهر بلکه محصولات تمام بازار ها و شهرها را پیدا کنند.وکمتر کسی دنبال جستجو از این مغازه به آن  به مغازه در سطح شهر می رود.به گونه های مختلف عرض کردیم وب سایت به عنوان یک بستر اطلاعاتی بی کران است وبر هیچ کس پوشیده نیست.پس با توجه به تخصصی که دارید.و یا هدفی که در ذهن می پرورانید.زمان را از دست ندهید.و برای طراحی سایت شرکت خود اقدام نماییدتا در این بازار هم از رقبای خود پیشی بگیرید.

 

حرف آخر...!

 

اگر تصمیم به داشتن وب سایت گرفتید.به این مسئله توجه داشته باشید که برای انجام هر بازی باید قواعد و اصول آن را بدانید و رعایت کنید.اگر وب سایت داشتید باید خودتان و کارکنانتان بروز باشید.اگر فرض بر این باشد که وب سایت تنها یک ویژگی دارد.آن ویژگی به روز بودن است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...