setare 1396 0 ارسال شده در 1 مهر 1396 اشتراک گذاری ارسال شده در 1 مهر 1396 آدام کلارک متخصص تایید شده گوگل در کتابی تحت عنوان SEO 2017 به آموزش حرفه ای بهینه سازی برای موتورهای جستجو با استفاده از استراتژی های بازاریابی اینترنتی به صورت هوشمندانه می پردازد. این کتاب از سطح مبتدی تا پیشرفته در حوزه استراتژی های سئو برای رسیدن به بالاترین رتبه در نتایج گوگل نوشته شده است . اهمیتی ندارد در گذشته چه طور بوده اید اما این کتاب شما را با تکنیک های بهینه سازی برای موتورهای جستجو که باعث رشد شرکت های آنلاین متعددی شده آشنا می کند . در این سری از مقالات قصد داریم تا شما را با تکنیک های جدید و تایید شده از سوی گوگل آشنا کنیم . در ادامه همراه ما باشید . از زبان کلارک : اگر شما هم در سرگم هستید و نمیدانید که به کدام یک از تکنیک های سئو در طراحی سایت توجه کنید ، قبل از هرچیز به نکات زیر توجه ویژه داشته باشید : 1 - اکثرا نکاتی که درباره سئو میشنوید ، قدیمی بوده و از بین رفته اند یا به طور کلی اشتباه هستند . 2 - آپدیت هایی که گوگل برای الگوریتم سرچ خود ارائه میکند باعث شده تا بسیاری از استراتژی های موجود از بین برود . چرا اینگونه است ؟ زیرا گوگل به طور مداوم در حال تکامل است و هربار سخت تر از قبل ، برای نمایش نتایج بهتر و بهینه تر به کاربرانش تلاش میکند . مثلا اپدیت های گوگل برای الگوریتم سرچ خودش را ببینید : 1 - در سپتامبر 2016 ، گوگل خبر از الگوریتم پنگوئن نسخه 4 داد که بزرگترین اپدیت و بروز رسانی بود که در آن لینک های اسپم به صورت real time شناسایی میشد . 2 - در سپتامبر 2016 بروز رسانی possum برای نمایش کسب و کار های بومی بود . 3 - آگوست 2016 بروز رسانی Interstitial بود که برای پایان دادن به تبلیغات آزار دهنده خصوصا پاپ آپ ها بود . آدام کلارک در کتاب خودش به نکاتی اشاره میکند که کسب و کار اینترنتی شما را به راحتی میتواند در نتایج جستو با بیشترین بازدهی نشان دهد . منبع: طراحی سایت نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .