رفتن به مطلب

آموزش دانلود از یوتیوب


mah9418

ارسال های توصیه شده

دانلود از یوتیوب یکی از دغدغه های مهم کاربران این رسانه ی پر مخاطب اجتماعی است. آیا ویدئوی مورد علاقه‌تان را از یوتیوب پیدا کرده‌اید و می‌خواهید آن را برای خود ذخیره  سازید؟

آموزش دانلود از یوتیوبچگونه از یوتیوب دانلود کنیم؟ در اینجا قصد داریم برای افرادی که همواره به دنبال این سوال هستند روش های آسان وسریعی را برای دانلود ویدیو های مورد علاقتان از یوتیوب و ذخیره سازی آنها در کامپیوترو یا گوش همراهتان را آموزش دهیمشما با استفاده از این روش ها می توانید به سرعت و به آسانی فیلم های دلخواه خود را دانلود کنید.

آموزش دانلود از یوتیوب بدون نرم افزار

دانلود از یوتیوب بدون نرم افزار، دراین روش  نحوه دانلود از یوتیوب ss را آموزش می دهیم . این دانلود از یوتیوب با سایت بوده و بدون هیچ نرم افزاری انجام می شود. طریقه دانلود از یوتیوب ss: در آدرس بار بعد از www.،دو (ss)  را اضافه کنید؛ اگر (.m)  داشت پاک کرده و به جای آن (ss) را قرار می دهیم. سپس Enterرا فشار دهید وارد سایت savefrom.net  می شوید. سپس کیفت مد نظر را انتخاب کرده و دانلود فیلم از یوتیوب را شروع می کنید.

 

دانلود از یوتیوب بدون فیلتر شکن

 

با توجه به اینکه دانلود از یوتیوب و حتی ورود به سایت یوتیوب  در ایران نیاز به فیلتر شکن داره قصد دارم روشی را به شما آموزش بدم که هم دانلود از یوتیوب بدون فیلتر شکن مقدور باشه و هم دانلود از یوتیوب بدون نرم افزار خاصی باشه. فقط کافی که شما نرم افزار تلگرام را روی گوشی خود داشته باشید، ابتدا وارد تلگرام شده و در قسمت سرچ UTUBEBOT یا YDLBOT را سرچ کنید سپس بر روی RESTART کلیک کنید وارد صفحه جدیدی می شود لینک فیلم مورد نظر را نوشته سپس لینک دانلود ساخته می شود اکنون می توانید دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم آغاز کنید. روش دیگری هم برای دانلود از یوتیوب بدون فیلتر شکن هست که شما باید از سایت Convert2mp3.net استفاده کنید.

 

دانلود از یوتیوب با idm

 

نحوه دانلود از یوتیوب با idm به این صورت است که ابتدا برنامه ی دانلود منیجر را بر روی کامپیوتر خود فعال سازی می کنید، این برنامه را دانلود نموده، سپس به سایت یوتیوب رفته وبه آسانی دانلود فیلم از یوتیوب را آغاز می کنید.

 

دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر

 

برای دانلود از یوتیوب به سایت video downloader.ummy.netرفته و  این نرم افزار کم حجم را دانلود کنید وبر روی سیستم خود نصب کنید. در این روش کیفیت مد نظرتون هم می تونین انتخاب کنین و خیلی راحت و آسون به سایت یوتیوب مراجعه کرده و به راحتی از این نرم افزار استفاده کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...