رفتن به مطلب

ساخت اپل آیدی


mah9418

ارسال های توصیه شده

ساخت اپل آیدی

در این مقاله همراه شما خواهیم بود با آموزش ساخت اپل آیدی برای کاربران ios، یکی از مهم ترین مشکلات کاربران سیستم عامل ios نصب برنامه و یا خرید بازی از اپل استور (App Store) می باشد.

ساخت اپل آیدی

در این اینجا قصد داریم کامل ترین روش ساخت اپل آیدی را به شما همراهان همیشگی آموزش دهیم. به وسیله این آموزش شما طریقه ساخت اپل آیدی رایگان را فراخواهید گرفت.

اپل آیدی چیست؟ اپل آیدی (Apple ID)  در واقع یک حساب کاربری است که به کمک آن، برنامه‌های مورد علاقه خود را زمانی که دانلود و یا خریداری میکنید به همراه یک امضای الکترونیکی برای شما ثبت می شود، با این کار آن برنامه  برای شخص شما اختصاصی شده و در آینده، بدون اپل آیدی‌ تان قابل‌استفاده نخواهد نمی باشد.

شما به دو طریق می‌توانید صاحب اپل آیدی به نام خودتان شوید:

  1. روش اول اینکه  یک اپل ایدی آماده خریداری کنید و چیزی در حدود ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان هزینه کنید. این راه، آسان‌ترین روش ممکن است.
  2. روش دوم هم دنبال کردن این مقاله و آموزش نحوه ساخت اپل آیدی است. به کمک این آموزش کامل می‌توانید اقدام به ساختن اپل ایدی (Apple ID) خودتان کنید.

در این مقاله، ما کاربردی ترین و ساده‌ترین روش ممکن را برای ساخت اپل ایدی را به شما آموزش خواهیم داد  تا شما بدون صرف هیچ گونه هزینه‌ای، یک اپل آیدی اختصاصی برای خود بسازید.

آموزش ساخت اپل آیدی

در اموزش ساخت اپل ایدی، اولین گام نصب iTunse بر روی سیستم شماست، اصلا مهم نیست سیستم‌عامل شما مک یا ویندوز باشد ، شما می تواند این نرم افزار را به صورت رایگان دانلود نمایید و سپس بر روی سیستم خود نصب نمایید.

بعد از نصب iTunse به قسمت iTunse store رفته بعد در به قسمت APP store کلیک کرده بعد از باز شدن فهرست روی iphone APP Collection  کلیلک کرده، صفحه جدیدی برای شما باز می شود.

وقتی وارد این قسمت شدید، یکی از موارد درون صفحه را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید، وارد یک صفح جدید می شوید در اینجا یک APP Free انتخاب کنید، سپس یک tab برای شما باز م شود که از شما اپل ایدی (Apple Id)  و پسورد می خواهد در زیر آن یک قسمت وجود دارد که Create Apple Id نوشته شده، روی آن کلیلک کرده و موارد خواسته شده را به ترتیب انجام  دهید.

در مرحله اول ابتدا ایمیل خود را وارد کنید توجه داشته باشید که این ایمیل وارد شده همان اپل ایدی شما می شود.

سپس یک پسورد مناسب با 8 حرف که شامل حروف بزرگ و کوچک و اعداد می باشد را انتخاب کرده و وارد کنید این پسورد به عنوان پسورد Appl Id شما محصوب می شود.

بعد از آن به سوالات پرسیده شده جواب بدهید به طوری که بعدا فراموش نکنید.

سپس در قسمت Rescue email یک ایمیل دیگر را وارد کنید این کار برای زمانیست که شما پسورد خود را فراموش کرده باشید، لینک ایجاد پسورد جدید برای این ایمیل شما ارسال می شود.

 

بعد تاریخ تولد خود را وارد نمایید. به از اتمام این صفحه بر روی continue کلیک کرده و وارد صفحه بعد می شویم، که مهم ترین قسمت کار از اینجا به بعد شروع می شود.

در قسمت Payment type رفته و None را انتخاب کنید. سپس در قسمت Billing Address مشخصات خود را وارد کنید، در اینجا برای ساخت اپل آیدی یک آدرس باید وارد کنید این آدرس باید در داخل آمریکا باشد، شما می توانید همین آدرس را که من اینجا می نویسم  وارد کنید.

مشخصات آدرس در آمریکا:

 

در قسمت Street:  2855 stevens creek  وارد کنید.در قسمت شهر: santa clara را نوشته و قسمت state را به CA تغییر داده و در قسمت zip این عدد را وارد میکنیم 95050 و بعد در قسمت Area cods  این عدد را نوشته 408 و بعد phone را وارد کنید 5512345 و بعد در انتها دکمه ی Creat Apple ID یا همان ساخت اپل ایدی را بزنید.

 

سپس برای شما یک ایمیل ارسال میشود به ایمیل خود بروید و Verify Now را بزنید، صفحه جدیدی برای شما باز می شود در اینجا اپل آیدی (Apple Id) تون یا همون ایمیل که برای درست کردن اپل آیدی وارد کرده بودید را بزنید و بعد از آن پسوردتان را بزنید سپس دکمه ی  verify address را بزنید در اینجا ساخت اپل آیدی شما تمام شد.

شما از همین حالا برای دانلود کردن برنامه ها و بازی ها ی App store  میتونین از این اپل ایدیمختص به خودتون استفاده کنید.  امیدوارم این آموزش برای شما مفید بوده باشه.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...