رفتن به مطلب

آموزش حذف اکانت تلگرام و اینستاگرام


mah9418

ارسال های توصیه شده

در این مقاله همراه شما خواهیم بود با سری آموزش های حذف اکانت تلگرام و اینستاگرام

حذف اکانت تلگرام

حذف اکانت تلگرام به سادگی انجام می شود. برای دیلیت اکانت تلگرام تنها نیاز است شما وارد سایت My.telegram.org  شوید، پس از ورود به این وب سایت شماره تلفن همراه خود را که بر روی آنتلگرام را نصب نموده اید با (98+) وارد کنید و سپس بر روی کامه Next  کلیلک کنید.  برای شما درتلگرام یک پیام ارسال خواهد شد شما باید این پیام را در قسمت Confirmation code سایت وارد کنید سپس بر روی sing in کلیک نمایید.

صفحه ی جدیدی برای شما باز می شود که شما در این صفحه شاهد 3 گزینه می باشید از بین گزینه های پیش رو بر روی Deactvate account  کلیک نمایید. در صفحه ی جدیدی که برای شما باز می شود به آخر صفحه روید و بر روی کلمه ی Done  کلیک نمایید.

در قسمت آخر برای شما پنجره ای باز خواهد شد که برای حذف اکانت تلگرام خود باید بر روی قسمت قرمز رنگ (Yes, delet my account) آن کلیلک نمایید.

 

در صورت موفقیت بودن عملیات حذف اکانت تلگرام شما با پیغامی که در یک کادر سبز رنگ برای شما نمایش داده می شوید مواجه خواهید شد و دیگر اثری از نام کاربری و عکس شما در تلگرام نمی باشد.

 

هک تلگرام

 

با یک جستجوی کوچک در گوگل شاهد سرچ بالای این کلمات هستیم مثل:چگونه تلگرام را هک کنیم” “موزش هک تلگرام” “هک تلگرام رایگان” و یا در شبکه های اجتماعی شاهد تبلیغات گسترده فروش  “نرم افزار هک تلگرام”  هستیم، اما آیا اینها واقعی هستند؟ آیا این نرم افزار ها کار می کنند؟؟ در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم.

 

در اوایل ظهور تلگرام چیزی که آن را از دیگر برنامه تمیز می داد وموجب محبوبیت بیش از حد آن شد امنیت بسیار بالای این اپلیکیشن بود.

 

تلگرام از یک سیستم رمزگوشایی استفاده میکنه به نام MTProto یک تیم 6 نفره روی این  برنامه کار می کنن که 3 نفر از این 6 نفر دکترای ریاضیات هستند، تیم امنیتی تلگرام ادعا میکنه که این سیستم بسیار پیچیده است و هیچ کس نمیتونه هکش کنه تا جایی که 300000 دلار جایزه گذاشتن برای کسی که بتونه سیستم encryption تلگرام رو هک کنه.

 

آیا هک تلگرام به صورت علمی امکان پذیره؟

 

قبلا یک روش وجود داشت تا هکر بتونه اون کد پنج رقمی که تلگرام برای فرد فرستاد رو به یک روشی ازش بگیره اما در نسخه جدید تلگرام این مشکل هم رفع شده بخاطر اینکه تلگرام برای شناسایی افراد مزاحم بیشتر سخت گیری می کنه. (البته هکر های واقعی از این روش استفاده نمی کنن)

 

هکرهای واقعی می تونن به هر سیستمی که میخوان نفوذ کنن  بستگی داره که سوژه چقدر براشون اهمیت داشته باشه، معمولا هکرهای با تجربه یکراست میرن به سراغ سیستم عامل و از باگ های سیستم عامل و برنامه های عمومی استفاده می کنن. شاید باورش براتون سخت باشه اما هکرها به راحتی می تونن به اندروید و یا ios نفوذ کنن و به اطلاعات ذخیره شده در آنها دسترسی پیدا کنن.  پس با اطمینان میشه گفت هک تلگرام از لحاظ علمی امکان پذیره.

 

آیا نرم افزار هک تلگرام واقعا کار می کنند؟

 

مطمئن باشید هیچ هکری انقدر احمق نیست که بیاد نرم افزار هک تلگرام بسازه و در اختیاره مردم عادی قرار بده، تمام نرم افزارهای هک تلگرام که دارن فروخته میشن و یا با عناوین نرم افزار هک تلگرام، دانلود رایگان برنامه هک تلگرام، هک تلگرام بدون کد در فضای مجازی میبینید بلااستسناء قلابی و سرکاری هستند و هیچکدومشون قابل استفاده نیستن.

 

دوستان توجه داشته باشید که این افراد یک موشت آدم کلاهبردار و شیاد هستن که قصد دارن با این مدل تبلیغات و جو دادن به شما پولی برای خودشون به جیب بزنن و یا تعداد فالورهاشون رو افزایش بدن.

 

به هیچ عنوان اینجور برنامه ها رو روی دستگاه کامپیوتر ویا گوشیتون نصب نکنین چون این روش هکر هاست برای نفوذ به کامپیوتر و گوشی شما و دزدین اطلاعاتون.

 

حذف اکانت اینستاگرام

 

در اینجا به نحوه‌ی حذف اکانت اینستاگرام خواهیم پرداخت. با این کار همه ی اطلاعات مربوط به اکانت شما شامل پروفایل، تصاویر، ویدیوها، لایک‌ها، کامنت‌ها و فالوورها ازبین خواهند رفت و به هیچ عنوان امکان بازگشت آن‌ها و بازیابی اکانت شما وجود نخواهد داشت. در نتیجه پیش ازدیلیت اکانت اینستاگرام خود از انجام این کار مطمین شوید.

 

برای پاک کردن اکانت اینستاگرام ابتدا باید به سایت www.instagram.com مراجعه کنید، سپس نام کاربری خودتون رو به همرا پسورد وارد کنید و  بر روی Login کلیک نمایید.

یک صفحه جدید برای شما باز میشود در بالای سمت راست آن صفحه نام کاربری اینستاگرام شما قابل مشاهده است بر روی آن کلیلک نمایید تا وارد صفحه خودتان یا Profile تان در اینستاگرام شوید سپس بر روی Edit Profile کلیک نمایید، یک صفحه جدید برای شما باز خواهد شد به پایین صفح رفته و بر روی Temporarity disable my account  کلیلک نمایید.

وارد صفحه جدیدی با همین عنوان می شوید اکنون در قسمتی که آدرس سایت قرار دارد آدرس نوشته شده را تغییر می دهیم، قسمت Temporarity را پاک کرده و به جای آن Permanent  را می نویسیم و بعد Enter  را می زنیم، عنوان صفحه به Delet your account تغییر می کند، علت پاک کردن اکانت اینستاگرام خود را انتخاب کرده و بعد پسورد را وارد می کنید و در آخر بر روی قسمت قرمز رنگ کلیک نمایید. مراحل دیلیت اکانت اینستاگرام شما به طور کامل انجام شده است و یگر اکانتی با نام و عکس شما در اینستاگرام وجود ندارد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...