رفتن به مطلب

صدف طاهریان


mah9418

ارسال های توصیه شده

صدف طاهریان(sadaf taherian) متولد۳۰ تیرماه سال  ۱۳۶۷ در تهراناست. بازیگر پیشین سینما و تلویزیون و مدل اهل ایران است. وی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۹۰ با فیلم هیچ‌کجا،هیچ‌کس آغاز کرد.

ماجرای کشف حجاب

صدف طاهریان کشف حجاب خود را در آبان ماه ۹۴ با انتشارعکس های بدون حجاب خود و متفاوت با عکس‌های قبلی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد. عکسهایی که در آن صدف طاهریان برهنهبود. دقایقی پس از آن نیز وی با قرار دادن ویدئویی تأکید کرد که صفحهٔ صدف طاهریان Instagram هک نشده و از کامنت‌ها و توجه کاربران تشکر نمود.

 او در صفحه شخصی اش “sadaf taherian Instagram” مهاجرتش به دوبی، را نیز اطلاع‌رسانی و اعلام نمود.

صدف طاهریان در مصاحبه‌ای که با یکی از رسانه‌های خارجی داشت بیان کرد که بعضی از موسسات و شرکت‌های فیلم‌سازی و حتی کارگردان‌ها در ازای راه دادن او به فیلم‌ها و پروژه‌ها از او درخواست‌های شرم آور کردند.وی همچنین بیان کرد که یکی از این افراد از او خواسته تا در برابر داشتن رابطه به مدت یک‌ ماه، طاهریان را وارد پروژه‌های مهم سینمایی کند. وی در مورد اینکه چرا این مسائل را در داخل ایران بیان نکرد این چنین گفت: وقتی سراغ برخی اصحاب رسانه می‌رفتم و می‌گفتم اوضاع اینگونه است، با کمال تعجب می‌گفتند که شاید خودت هم … داشتی که این کار را می‌کردند!

 

این سخنان با تأیید و حمایت فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تئاتر ایران مواجه شد. وی ضمن سرزنش طاهریان بخاطر انتشار تصاویر صدف طاهریان برهنه خطاب به وی گفت: حرف‌های شما در مورد عدهٔ زیادی از دست‌اندرکاران سینمای ما متأسفانه، متأسفانه و متأسفانه، کاملاً درست و مورد تأیید است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...