رفتن به مطلب

طراحی سایت باکیفیت بسیار بالا


site2017

ارسال های توصیه شده

یکی از داغ ترین تکنیک های ساخت سایت در آینده مورد بحث واقع می شود.پس زمینه هایی با کیفیت HD است، که با پیشرفت صفحه نمایش های HD  میسر شده.

در این مقاله ما به آینده طراحی سایت نگاه می کنیم. در اینجا توضیح می دهیم که چگونه با استفاده از تصاویر، ویدئوها ، انیمیشین ها و لایه ها و تلفیق آن ها با هم می توان پس زمینه هایی با کیفیت بالا HD برای سایت به وجود آورد.

 

 

 

600x287http://www.parsaya.com/upload/gallery/1453629475-image00.jpg[/img]

 

 

 

 

 

تصاویر

تصاویری با ابعاد تمام صفحه

وقتی تصویری پس زمینه یک وب سایت مدرن قرار می گیرد، توصیفات زیادی را می تواند در بر داشته باشد. مانند تصویر زیر، زیرا انسان ها ذاتا بصری هستند.

 

 

 

 

 

 

 

1453630414-5.jpg

 

 

 

 

 

جدا از این ها، همان طوری که در کتاب “روند طراحی سایت 2015 و 2016 ” گفته شده، تفسیر ما از جهان اطراف بر اساس چشم اندازهای ما اتفاق می افتد.  مهم تر از این ها، تصاویر زیبا باعث می شود تا کاربران تجربه بهتری را از وب سایت داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

1453629531-3.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

صفحه نمایشگر با کیفیت HD برای کاربران این فرصت را به وجود می آورند که تصاویری با جزییات بسیار بیشتری را ببینند که تا قبلا در دسترس نبود. مانند سایت junctionmoama  که در تصاویر بالا نمایش داده شده اند.

 

3 مورد از کارهایی که برای بهتر شدن تصاویر می توان انجام داد:

1یک درخشندگی در نقطه کانونی تصویر- فقط به این دلیل که تصویر پس زمینه است، به این معنا نیست که مرکز تصویر مورد توجه نیست.

2 چندتا تصویر بسازید اسلاید شو بکار ببرید  یا از فریم ورک این استفاده کنید

3 به این فکر کنید که چگونه تصاویر در مانیتورهای مختلف نمایش داده می شوند - پس زمینه را طوری طراحی کنید که در نمایشگر ها با سایز های مختلف درست نشان داده شوند

یک تصویر پس زمینه ساده می تواند یک علاقه بصری را در کاربر ایجاد کند. بکار بردن تصویر پس زمینه می تواند شامل ترکیبی از تصاویر باشد.

 

 

 

 

 

ویدئو

1453629553-4.jpg

 

 

 

 

 

 

پس زمینه ویدئوهای HD یکی از معروفترین تکنیک در این چند سال گذشته است. یکی از اولین وب سایت هایی که در این زمینه کار کرد. سایت “Life of PI” بود.

پس زمینه ویدئو را خیلی از مرورگرها و اینترنت ها قابلیت پخش آنرا نداشتند تا زمانی که HTML5 معرفی شد و موبایل های هوشمند خود را با این فایل ها انطباق دادند.

 

 

 

 

 

 

1453629598-6.jpg

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...