sitecup1 0 Posted 28 آبان 1396 Share Posted 28 آبان 1396 یکی از مهم ترین مراحل طراحی سایت مرحله پشتیبانی وب سایت است . در این مرحله واحد پشتیبانی سایت به مشکلات و تغییرات جزئی سایت می پردازد . طراحی سایت بدون پشتیبانی برای مشتریان بسیار ناخوشایند است . پس لازم است هر شرکت طراحی سایت یک واحد اختصاصی برای پشتیبانی سایت داشته باشند . در این مقاله به معرفی و توضیح رایج ترین سیستم های پشتیبانی در شرکت های طراحی سایت می پردازیم . سیستم پشتیبانی تلفنی این سیستم یکی از قدیمی ترین سیستم های پشتیبانی در شرکت های طراحی سایت است . در این سیستم مشتریان شرکت برای رفع مشکلات و مطرح کردن سوالات خود از طریق تماس تلفنی با شماره تلفنی که شرکت برای آن ها تعیین نموده استتماس می گیرند و به پشتیبان واحد مورد نظر وصل میشود . در این نوع پشتیبانی بعضی از شرکت ها مکالمه بین مشتری و پشتیبان را ضبط می کنند تا از روند پشتیبانی شرکت توسط پشتیبان های خود مطلع باشند. در این سیستم به راحتی مشتری با پشتیبان صحبت کرده و مشکلات رفع می شود . یکی از مشکلات این سیستم در صورت زیاد شدن تماس ها به واحد پشتیبانی مشتریان زمان زیادی را باید منتظر باشند تا به پشتیبانی که خالی است وصل شود . سیستم پشتیبانی تیکتینگ یکی از جدید ترین سیستم های پشتیبانی در طراحی سایت سیستم تیکتینگ است . در این سیستم یک پنل کاربری در سایت برای مشتری در نظر گرفته می شود . در این پنل کاربر قادر است با استفاده از تیکت به مطرح کردن سوالات و مشکلات بپردازد . روش کار این سیستم به این صورت است که ابتدا شرکت طراحی سایت اقدام به اختصاص دادن پتل کاربری به مشتری می کنند . هر زمان که مشتری نیاز به پشتیبانی داشته باشد وارد پنل خود می شود و اقدام به ثبت تیکت می کند . در زمان ثبت تیکت مشتری واحد مورد نظر خود را انتخاب می کند و هم چنین اولویت آن را هم از نظر ضروری بودن مشخص می کند . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.