رفتن به مطلب

بهترین مرجع دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی


sandughche

ارسال های توصیه شده

Sandughche.jpg 

 

در صندوقچه با حجم وسیعی از فیلم و سریال روبرو هستید که با مراجعه این سایت میتوانید به دانلود فیلم ایرانی بپردازید. مطمئنا با سر زدن و دسترسی به فیلم ها با لینک مستقیم ، دانلود با سرعت بالا با چندین کیفیت قابلیت ها و امکانات جدید سایت را در اختیار قرار میدهد. از فیلم های های قدیمی گرفته تا فیلم های های جدید برای اقشار و گروه سنی متفاوت جمع آوری شده است. برای دیدن این صفحه می توانید از بخش فیلم سایت استفاده کنید. جهت دسترسی به صفحه دانلود فیلم به پیوند پایین رجوع کنید. 

 

 

طی سالهای گذشته سایت های زیادی در زمینه دانلود سریال فعالیت کردند. اما هیچ یک از آنها نتوانستند امکانات کامل همچون تمام قسمت های سریال ها را به صورت کامل ، لینک مستقیم و کیفیت های متفاوت برای استفاده کنندگان تامین کنند. از سریال های قدیمی گرفته تا سریال های جدید برای اقشار و گروه سنی متفاوت برنامه ریزی شده است. برای دیدن این صفحه می توانید از بخش سریال سایت استفاده کنید. جهت دسترسی به صفحه دانلود سریال به پیوند پایین رجوع کنید. 

 

دانلود فصل سوم سریال شهرزاد 

فصل سوم شهرزاد در حال فیلمبرداری و بعد از تدوین است که اگر تمام کارها طبق برنامه پیش رود و پیشامد غیر منتظره ای روی ندهد ، قرار است پخش آن از نیمه دوم زمستان ۹۶ باشد. 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...