رفتن به مطلب

لباس زیر نوزادی


jadidi99

ارسال های توصیه شده

لباس زیر نوزادی

خیلی از والدین به بهانه پوشک کردن فرزند خود از خرید شورت برای او چشم پوشی می کنند. در حالی که پوشیدن این لباس می تواند باعث ثابت ماندن پوشک های کامل شود و جلوی باز یا نامرتب شدن پوشک و پس دادن ادرار یا مدفوع را بگیرد.

پوشیدن لباس زیر برای نوزادانی هم که برایشان از پوشک های ساده و لاستیکی استفاده می شود، ضروری است زیرا امکان باز شدن لاستیکی در اثر جنب وجوش، سینه خیز یا چهار دست و پا رفتن وجود دارد.

 

شورت کودکانه چه رنگی بخریم؟

خرید شورت برای نوزادانی که هنوز پوشک می شوند، کار ساده ای است زیرا پارچه آن با پوست بچه ها در تماس مستقیم قرار ندارد، بنابراین می توانید شورت های رنگی یا عکس دار را با لباس های مختلف فرزندتان هماهنگ کنید. هماهنگ کردن رنگ شورت با جوراب دختربچه هایی که پیراهن می پوشند، ظاهر مرتب تری به آنها می دهد.

 

فقط اگر در ناحیه کشاله ران یا کمر نوزاد دانه های ریز قرمزی را دیدید یا حس کردید این قسمت های بدن او قرمز و ملتهب شده اند، ممکن است پوست فرزندتان به رنگ شورت حساسیت نشان داده باشد و شورت های سفید یا کرم به او بپوشانید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...