رفتن به مطلب

انتخاب بهترین دکتر عمل زیبایی بینی


tourbinblog

ارسال های توصیه شده

طبق تحقیقات بدست آمده از جراحی بینی نشان داده شده ایران از جمله کشورهایی است که بیشترین جراحی زیبایی بینی در آن صورت می گیرد و بیشتر افراد اغلب برای برطرف کردن مشکلات بینی خود اقدام به جراحی بینی می کنند در این خصوص انتخاب بهترین جراح بینی بسیار ضروری و مهم است زیرا با توجه به انتخاب نا آگاهانه باعث عدم رضایت در جراحی بینی خود می شوید و امکان مشکلاتی از جمله شکل نادرست بینی ، نا متقارن بودن بینی و …. برای پیشگیری از این مشکلات بهتر است به موارد زیر توجه کنید .

 

مهارت جراح

به هنگام جراحی بینی توصیه می شود تعدادی از پزشکان با تجربه و ماهر را در نظر بگیرید و و در در مورد مهارت ،تبحر و تجربه ی هریک اطلاعات کامل بدست بیاورید.

 

بینی یکی از اعضاء بسیار مهمی است که در مرکز صورت قرار می گیرد و یک جراح  بینی  خوب باید به این نکته توجه داشته باشد که بینی باید متناسب با دیگر اجزاء صورت باشد تا باعث جذابیت بیشتر صورت شود و این هنر یک جراح زیبایی بینی است که با در نظر  گرفتن علم و تخصصی که در ضمینه ی پزشکی دارد بتواند با ادغام کردن هنر زیبایی ،نتیجه جراحی بینی را با رضایت بیمار به انجام برساند .

 

بهترین دکتر عمل زیبایی بینی کیست ؟

بهترین جراح بینی زمانی است که بیمار از نتیجه جراحی خود رضایت کامل داشته باشد .

 

برای اینکه بتوانید تشخیص دهید که بهترین جراح چه کسی می تواند باشد بهتر است با مراجعه به مطب پزشک و با دیدن نمونه کار های بینی  تشخیص دهید که متناسب با سلیقه ی شما است یا خیر ؟ یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید انتظارات منطقی از نتیجه جراحی بینی است که با توجه به گوشتی یا استخوانی بودن بینی باید انتظار معقولانه از جراح خود داشته باشید در واقع یک جراح خوب باید به شما اطمینان از نتیجه جراحی بدهد تا بیمار دچار استرس و نگرانی از نتیجه جراحی نشود هر چه همکاری بین جراح بینی و بیمار بیشتر باشد منجر به موفقیت بیشتر در جراحی می شود .

 

یک جراح خوب علاوه بر مهارت و تخصص های لازم باید به هنگام مشاوره بدون در نظر گرفتن منافع خود بتواند به خوبی مشاوره دهد و یک دیدگاه کلی  از نتایج به فرد متقاضی بدهد تا به خوبی بتواند تصمیم گیری کند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 سال بعد...

پیشنهاد من برای انجام انواع عمل زیبایی خصوصا جراحی بینی گوشتی کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان هست.کارشون عالیه...

شماره تماسشون:021-88653932

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 5 ماه بعد...

از خدمات کلینیک زیبایی سلام هم می تونید استفاده کنید

شماره تماس : 02128426645

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...