رفتن به مطلب

شرایط اقامت در سوئیس برای ایرانیان


poemses

ارسال های توصیه شده

#سوئیس
✅شرایط اقامت در سوئیس برای ایرانیان:

افراد یا خانواده هایی که به اقامت سوئیس در می آیند باید ده سال در این کشور زندگی کرده و یا اگر نمی توانند دائم باشند باید یک فعالیت تجاری یا اداری و یا خدماتی را در هر زمینه دلخواه ولی به طوریکه دائمی باز باشد و توسط افرادی گردانده شود داشته باشند . آنچه سوئیس را نه تنها از تمام کشورهای اروپا بلکه از 98% دنیا متمایز می کند ، استاندارد بالای زندگی و رفاه شهروندانی است که در سوئیس زندگی می کنند . 
سوئیس به غیر از جاذبه های فراوان توریستی امن ترین کشور دنیا برای پول و طلا و در واقع انبار ارزی سایر کشورهای دنیا بوده و در صنایع ساعت سازی و ساخت لنز و تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی و تعیین استاندارد برای تولید هر نوع کالایی رتبه اول کیفیت در جهان را داراست و دفاتر بسیار زیاد تجاری و بین المللی از تمام کشورهای دنیا در بیزنس سنتر های سوئیس فعال هستند . 

سوئیس تنها کشوری است که در افت تجاری بازار جهانی در فاصله 2008 تا 2012 دستخوش تورم یا افت بازار نشده و قوانین و دستور العمل های مالی تجاری آن ، سرمشق و منبع علمی تجاری سیاسی بسیاری از دولت های بزرگ دنیا می باشد . 
سوئیس مهمترین کشور ورزش های زمستانی بوده و اهالی آن تقریبا"به هر سه زبان انگلیسی فرانسوی و آلمانی مسلط هستند . نسبت درآمد به هزینه های زندگی در سوئیس از تمام کشورهای دنیا بالاتر و امکانات رفاهی و زندگی از لحاظ مدرنیته غیر قابل مقایسه با سایر کشورهای دنیا و استاندارد آن از شهر های مدرنی همچون دبی 30% نیز بالاتر است . خانواده یا افراد مقیم سوئیس می توانند در تمام کشورهای اتحادیه اروپا کار یا زندگی کنند و سفارت های امریکا کانادا و استرالیا به کسانی که اقامت سوئیس در پاسپورت آنهاست به راحتی ویزاهای طولانی مدت اعطا می کنند . جامعه ایرانی مقیم سوئیس بیش از یکصد و بیست هزار نفر جمعیت دارد و خوشبختانه در سطح بالایی از زندگی و اشراف در منطقه خصوصا" در شهر زوریخ قرار دارند.

✅دوره اقامت و تابعیت و پاسپورت :
از زمان آغاز پروسه اداری برای اخذ اقامت سوئیس ، بین پنج تا شش ماه زمان می برد تا مراحل اولیه برای اخذ اقامت آماده شده و ویزای اقامتی دارای اجازه کار به مدت سه سال در پاسپورت قرار بگیرد . در طول سه سال زندگی در سوئیس یا فعالیت کاری ، تقریبا" چهار بار و معمولا" بدون اطلاع قبلی توسط پلیس محلی برای مطمئن شدن از اینکه شما در سوئیس زندگی می کنید یا اینکه زندگی نمی کنید ولی تجارت یا شغل شما در حال کار است و یا اینکه شما نیستید ولی خانواده در محل زندگی می کنند و حضور بچه ها در مدرسه یا دانشگاه مشخص و محرز باشد ، باعث می شود تا در پایان سه سال اقامت پنج ساله اعطا گردد . که در تمدید آن مجددا" پنج ساله دیگری خواهد بود و زمانی که از بدو ورود شما به ده سال برسید می توانید برای پاسپورت سوئیس اقدام نماید. در غیر این صورت اقامت کل افراد خانواده اتوماتیک وار هر پنج سال یکبار تمدید می گردد. با داشتن اقامت سوئیس در پاسپورت می توانید در تمام کشورهای اتحادیه اروپا زندگی و تردد و کار داشته باشید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...