رفتن به مطلب

تشخیص ویزای شینگن تقلبی از اصلی


poemses

ارسال های توصیه شده

تشخیص ویزای شینگن تقلبی از اصلی
برای تشخیص ویزای شینگن تقلبی می‌توانید از چند راه ساده استفاده کنید. هر لیبل ویزای شینگن، دارای یک شناسه ردیابی می‌باشد که متقاضی می‌تواند از روی این شناسه ردیابی، در سایت سفارت مربوطه و یا سایت VFS اصالت لیبل ویزای شینگن خود را بررسی نمایند.
همچنین در لیبل ویزای شینگن، بالای عکس متقاضی یک هولوگرام وجود دارد که روی آن، عکس کره جهان مشخص است. در بالای برچسب ویزای شینگن، کلمه ویزا به زبان صادر کننده ویزا نوشته شده است و با دست کشیدن بر روی آن، خطوط برجسته ای را حس می‌کنید.
جواب ویزای شینگن

جواب ویزای شینگن، معمولا در بازه زمانی بین 14 تا 21 روز پس از انگشت نگاری و تحویل مدارک به سفارت کشور شینگن اعلام می‌شود. به طور معمول، اگر ویزا برای شما صادر شده باشد، فقط پاسپورت خود را در یک پاکت تحویل می‌گیرید و در صورتی که یک نامه همراه پاسپورت تحویل بگیرید، ویزای شینگن شما ریجکت شده است. معمولا متقاضیان برای دریافت جواب ویزای شینگن خود، باید حضوری به دفاتر کارگزاری و یا کنسولگری مراجعه کنند اما، در صورت امکان، می‌توانید درخواست دهید که جواب ویزای شینگن برای شما با پست و یا پیک ارسال شود.
 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اطلاعات برچسب ویزای شینگن:

۱-شماره سریال 9رقمی

۲. کشور های معتبر:
در این قسمت، کشور هایی که شما با این ویزا می توانید وارد آن ها شوید، ذکر شده اند. معمولا در ویزای شنگن، عبارت منطقه شنگن ذکر شده است.در صورتی که فقط برخی از کلمات اختصاری اسامی این کشورها ذکر شده باشد مثل LVA، M، N، NL، P، PL  به این معنی است که شما تنها به آن کشورها میتوانید سفر کنید

۳- تاریخ شروع دوره اعتباری ویزا

۴-تاریخ اتمام دوره اعتباری ویزا

۵- نوع ویزای شنگن، از قبیل A،B،C و VLT:

در این قسمت لیبل ویزای شینگن نیز نوع ویزای اعطا شده ذکر می شود به طور مثال ویزای نوع A ویزای ترانزیت فرودگاهی - ویزای نوع B ترانزیت بیرون فرودگاهی- ویزای نوع C ویزای توریستی کوتاه مدت و نوع D ویزای ملی و نوع LTV ویزای اعتبار ارضی محدود می باشد

۶-تعداد دفعات ورود:
در این قسمت لیبل ویزای شینگن تعداد دفعات ورود متقاضی به کشور های شنگن مشخص شده است. سینگل با عدد ۱، دبل با عدد ۲، و چند بار ورود با کلمه MULT مشخص شده است.

۷-مدت زمان اقامت به روز 

۸-اسم شهری که سفارت و یا کنسولگری مستقل در آن، ویزا را صادر نموده است

۹-تاریخ صدور ویزا

۱۰-شماره پاسپورت دارنده ویزا

۱۱-اسم و فامیل دارنده ویزا

۱۲-نوع ویزا

۱۳-محل ماشین نویسی اطلاعات ویزا

photo_2019-04-21_20-19-16.jpg

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...