رفتن به مطلب

#ویزای #مجارستان


poemses

ارسال های توصیه شده

#ویزای #مجارستان

برای دریافت وقت سفارت مجارستان، باید نام و نام خانوادگی (بر اساس اطلاعات پاسپورت) ، شماره پاسپورت، تاریخ انقضاء پاسپورت، ملیت، جنسیت، تاریخ تولد، شماره تماس، تاریخ سفر، تاریخ پیشنهادی وقت سفارت و نوع ویزای درخواستی (توریستی، کاری، بازدید از خانواده و غیره) خود را به همراه اسکن و یا عکس واضح پاسپورت خود را به آدرس ایمیل [email protected] ارسال کنید.
در حالت عادی، وقت سفارت مجارستان 7 روز کاری طول می‌برد. اما اگر دعوتنامه داشته باشید و یا برای موارد پزشکی به مجارستان سفر می‌کنید، می‌توانید 24 تا 48 ساعت بعد نیز در این دفتر حضور داشته باشید. در صورتی که با وقت سفارت فوری به دفتر ویزای مجارستان مراجعه کنید، مدت بررسی پرونده تان همان 14 تا 21 روز کاری خواهد بود.
برای درخواست وقت سفارت مجارستان، فقط به عکس واضح و یا اسکن پاسپورت نیاز است. اما زمانی که به دفتر کارگزاری ویزای مجارستان مراجعه می‌کنید، باید مدارک زیر را ارائه بدهید. توجه داشته باشید که این مدارک باید توسط دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی ترجمه شوند و نیازی به گرفتن تائیدیه دادگستری و وزارت امور خارجه ندارند.
از مهرماه سال 97، ویزای مجارستان به صورت انفرادی صادر نمی‌شود و شما برای اخذ ویزای این کشور حتما باید در قالب تور گروهی اقدام کنید. گردش حساب و تمکن مالی مهم ترین شرط اخذ ویزای مجارستان است.

شرایط ویزای مجارستان به ترتیب زیر می‌باشد:
1. تمکن مالی:

 تمکن مالی مناسب برای اخذ ویزای مجارستان برای هر نفر، بین 70 تا 100 میلیون تومان می‌باشد. توجه داشته باشید که از این مبلغ، درصدی برای ضمانت نامه تور گروهی کسر می‌شود.

2. گردش حساب:

 گردش حساب 3 ماه اخیر متقاضی ویزای مجارستان، مهم ترین عامل اعطا و یا عدم اعطای ویزا به ایشان می‌باشد. منظور از گردش حساب، تعداد تراکنشات حساب متقاضی می‌باشد و مبالغ ورودی و خروجی به حساب اهمیت چندانی ندارد.

3. اقدام به صورت تور گروهی:

با توجه به افزایش تعداد پناهنده های ایرانی در کشور های حوزه شینگن، کشور مجارستان تصمیم گرفت تا به کسانی که به صورت انفرادی برای دریافت ویزا اقدام می‌کنند، ویزا اعطا نکند. به همین دلیل، در حال حاضر فقط می‌توانید در قالب تور گروهی برای اخذ ویزای مجارستان اقدام کنید.
اگر شما با تور گروهی از مجارستان ریجکت شده باشید، تا 2 سال مجاز به ارائه درخواست مجدد نمی‌باشد. اما اگر به صورت انفرادی اقدام کرده و ریجکت شده اید، می‌توانید 6 ماه پس از زمان رد شدن درخواست‌تان، دوباره اقدام کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...