رفتن به مطلب

متخصص طب سوزنی


moti74

ارسال های توصیه شده

طب سوزنی برای لاغری

یکی از روش های درمانی در چین جهت لاغری و از بین بردن چربی نواحی مختلف بدن، که میتوان گفت بسیار موثر و درعین حال بی عارضه نیز میباشد، استفاده از روش امبدینگ یا کاشت نخ pdo و cog است.

لاغری با طب سوزنی

در روش لاغری با طب سوزنی، از نخی که قابلیت جذب نیز دارد در نقاط طب سوزنی استفاده میشود تا شخص کامل تر و سریعتر به وزن ایده آل و مد نظر خود برسد. لازم به ذکر است که این روشی ماندگار جهت کنترل وزن میباشد.

در روش لاغری با طب سوزنی متابولیسم بدن افزایش پیدا کرده که این کار باعث میشود کالری ها و چربی های اضافی هر چه سریع تر سوزانده شوند که در نهایت باعث لاغری موضعی و کاهش وزن افراد میشود.

با روش کاشت نخ و امبدینگ برای کاهش وزن و درمان چاقی بدن، شما میتوانید در کنار روش درمانی به فعالیت های وزرشی خود نیز ادامه دهید که این امر سرعت سوخت و ساز بدن را نیز چند برابر کرده که در نتیجه میتوان خیلی سریع تر به نتیجه مطلوب رسید.

از دیگر مزایای طب سوزنی برای لاغری میتوان به این نکته اشاره کرد که این روش کاملا طبیعی است و حتی زمانی که شخص در حال استراحت است، کاهش وزن انجام میشود. زیرا نخ هایی که در نقاط طب سوزنی کاشته شده است، باعث افزایش گردش خون میشوند که در نهایت به لاغری فرد می انجامد.

این یک روش سنتی در طب چین است که چندین سال در کشورهای مختلف از جمله ایران جهت درمان بیمارهای مختلف استفاده میشود. که البته پیشرفت هایی را نیز از جهت استفاده از سبک های مختلف، سوزن های جدیدتر و نخ های با کیفیت بالاتر داشته است.

در مرکز درمانی دکتر عیسی پیرمرادی، طب سوزنی برای لاغری در تهران با استفاده از بهترین مواد و روش ها، توسطمتخصص طب سوزنی انجام میشود و بیماران زیادی با استفاده از این روش توانسته اند به وزن دلخواه خود دست پیدا کنند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...