رفتن به مطلب

اثر انگشت پناهندگی در انگلستان


poemses

ارسال های توصیه شده

اثر انگشت #پناهندگی در #انگلستان

افرادی که  برای بار دوم  و البته این دفعه در انگلستان اعلام پناهندگی می کنند  باید بدانند اثر پناهندگی برای تمام کشور ها اتحادیه اروپا همچنین حوزه شینگن در انگلستان مشخص میشود اینکه شخص برگشت داده نشه یا در کشور انگلستان ماندگار بشه بستگی داره به موارد مختلفی اعم از چند مدت پیش شخص در کشور اول اثر انگشت پناهندگی داده و کیس راه شخص دلایلش و مستنداتش  برای ترک کشوری که  قبلا در آن اعلام پناهندگی کرده بود و همچنین اینکه آیا کشور اولی که شخص در آن اعلام پناهندگی کرده فرد را بخواهد مجدد یا خیر 
در بعضی از گروه ها و بعضی از ادمین ها مینویسنداثر پناهندگی فلان کشور ۶۰ درصد در انگلیس بالا می می‌آید
 اثر پناهندگی ۶۰ درصد ۷۰ درصد این چیز ها نداره یک اثر انگشت است که در سیستم ثبت می شود و هر کس که به آن سیستم دسترسی داشته باشد به راحتی متوجه اثر انگشت پناهجو خواهد شد.
هر کشوری که به سیستم یوروداک دسترسی داشته باشد متوجه اثر انگشت پناهندگی فرد پناهجو خواهد شد و هیچ درصد و عدد و رقمی وجود ندارد
باز هم مجدد تاکید می کنم این که فرد به کشور اولی که در آن اعلام پناهندگی کرده بازگشت داده نمی شود به خوش شانس بودن پناهجو برنمی‌گردد بلکه طبق قوانین برای فرد تمامی موارد اعمال می شود و در صورتی که کشور اول فرد را بخواهد حتما بازگردانده می شود.
 اینکه فردی در یونان اعلام پناهندگی کرده در انگلستان مجددا اعلام پناهندگی می کند اگر شخص برگشت داده نمی شود به این معنی نیست که انگلیس به اثر انگشت آن شخص در یونان آگاهی نداشته و روی این حساب پرونده فرد را دوباره بررسی کرده ابداً
 این تعبیر  حتماً تعبیر غلطی هست
احتمالا یا یونان از پذیرش مجدد این پناهجو خودداری می کند و یا اینکه شخص شرایطش را در کشور اول طوری توصیف می کند که همچنان پرونده پناهندگی وی و در خطر قرار داشتن جانش محرز است  بهمین خاطر کشور انگلستان مجدد پرونده شخص را بررسی می‌کند البته این موارد خیلی خیلی نادر هست.
بانک اطلاعاتی مسافرینی که وارد حوزه شینگن یا اتحادیه اروپا می شوند مثلاً سامانه ویزا داک یا سامانه sis یا سامانه یوروداک و همچنین سامانه کنترل مرزی اتحادیه اروپا با یکدیگر متفاوت بوده و در هر یک از این سامانه ها دیتا های مختلفی وارد میشود که دسترسی به هر کدام از این سامانه ها شرایط مختص خود را دارد.
همچنان که قبلا تاکید شده اثر انگشت ویزایی شخص در کشور انگلستان بالا نمی آید چون کشور انگلستان به سامانه ویزا داک دسترسی ندارد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...