رفتن به مطلب

ساعت گلکسی واچ Samsung Galaxy Watch 46mm R800


mr.mousa

ارسال های توصیه شده

ساعت هوشمند گلکسی واچ از ایمیل، پیامک و IM برای اطلاع‌رسانی و ارسال پیام استفاده می‌کند. امکان نصب و راه‌اندازی سایر پیام‌رسان‌ها نیز از فروشگاه گلکسی واچ وجود دارد اما هنوز پیام‌رسان‌ها خود را با این سیستم عامل جدید وفق نداده‌اند و امکان پشتیبانی از سایر پیام‌رسان‌ها در حال حاضر وجود ندارد.

اپلیکیشن Samsung Pay نرم‌افزار فوق‌العاده‌ی دیگری در زمینه‌ی سیستم بانکی است که شما را از همراه داشتن کارت و کیف پول بی‌نیاز می‌کند، سیستم Samsung Pay از سیستم‌های جدید سامسونگ و به نحوی شروع فعالیت حرفه‌ای این شرکت در زمینه‌ی خدمات پرداخت الکترونیک است.

برنامه اسپاتیفای برای استفاده با گلکسی واچ بهینه شده است و مخصوص صفحه نمایش دایره ای شکل طراحی و استفاده از آن روی ساعت هوشمند بسیار راحت است.

ساعت هوشمند سامسونگ مجهز به دستار صوتی است، پیش از این دستیار صوتی Bixby در گوشی های پرچمدار سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته است اما بیکسبی برای استفاده در گلکسی واچ بهینه سازی شده است تا کمترین نیاز به لمس صفحه نمایش داشته باشید، در اکثر مواقع فقط با فرمان های صوتی بتوانید ساعت هوشمند را کنترل کنید. دستیار صوتی Bixby هنوز در ابتدا راه است و در آینده با بروزرسانی های بیشتر عملکرد و دقت آن بیشتر خواهد شد. Bixby از یک هوش مصنوعی قدرتمند بهره می‌برد، گفتار محاوره‌ای و بسیاری از لهجه‌ها و اصطلاحات عامیانه را تشخیص می‌دهد و اگر نتواند موضوع را به درستی آنالیز کند با پرسیدن سوالاتی موضوع را روشن و قابل‌فهم می‌کند و سپس دستورت را اجرا می‌کند. ساعت هوشمند Galaxy Watch 46mm

به دلیل هماهنگی سیستم عامل گلکسی واچ با اکوسیستم اینترنت اشیاء، قابلیت جدیدی به نام Bixby Home‌ به این دستیار صوتی اضافه شده است که تعامل با خانه و فضای آن را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این قابلیت برای یک ساعت هوشمند بسیار کاربردی و سودمند است.

گلکسی واچ یک ساعت هوشمند تمام عیار از برند معتبر سامسونگ است، از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری جدیدترین دستاوردهای سامسونگ در ساعت هوشمند گلکسی واچ قرار دارد. سنسورهای اندازه‌گیری فشار و دما و استرس و ارتفاع و شتاب و دیگر سنسور ها بسیار دقیق هستند. سنسورهایی نیز برای بهبود وضعیت خواب و استرس و اضطراب تعبیه شده است. عمر باتری 72 ساعت آن بسیار مناسب است، این عملکرد باتری یکی از برتری ها گلکسی واچ نسبت به رقبا است. ویژگی های نرم افزاری پیشرفته آن به شما در زمینه های مختلف سلامتی و کارهای روزمره به شما کمک خواهند کرد، در آینده با آپدیت های نرم افزاری این امکانات بهبود خواهند یافت. اگر قصد خرید ساعت هوشمند را دارید گلکسی واچ یکی از بهترین و کامل ترین هاست که در زمینه های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری حرفی برای گفتن دارد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...