رفتن به مطلب

فاکتورهای انتخاب بلبرینگ صنعتی مناسب دستگاه


alomak1297854

ارسال های توصیه شده

بلبرینگ ها جزو اجزای اصلی هر سیستم، ماشین و یا موتور مکانیکی هستند و بنابراین نوع، ابعاد و استاندارد های بلبرینگ یا یاتاقان صنعتی بکار رفته در آنها در بروشور و کاتالوگ ماشین و دستگاه صنعتی بصورت کامل قید شده است و انتخاب بلبرینگ مطابق با دستور العمل تولید کننده صورت می پذیرد. بنابراین با توجه به نقش بسیار حساس بلبرینگ ها در ساز و کار دستگاه پیشنهاد می شود این انتخاب دقیقا مطابق با کاتالوگ صورت پذیرد. در صورت ممکن حتی پیشنهاد می شود جهت جایگرین نمودن بلبرینگ حتی برند تولید کننده نیز همانند برند اصلی نصب شده بر روی دستگاه صورت پذیرد. اما برای تشریح بیشتر نحوه انتخاب و مشخصات مکانیکی بلبرینگ صنعتی و از آنجا که قیمت بلبرینگ صنعتی تحت تاثیر این فاکتورها می باشد به توضیح فاکتور های انتخاب بلبرینگ می پردازیم.


مهمترین فاکتور در انتخاب بلبرینگ ها نوع بار وارده است که می تواند محوری، شعاعی و یا تلفیقی باشد. در مورد بارهای تلفیقی همواره بهترین انتخاب بلبرینگ مخروطی شکل می باشد حال انکه در مورد اعمال بارهای شعاعی که شامل اکثریت بارهای تعلیقی بلبرینگ صنعتی می باشد انتخاب های بسیار متنوعی وجود دارد. برای بارهای محوری نیز بهترین انتخاب بلبرینگ های کف گرد می باشند که همانطور که اشاره شد تعلیق بسیار مناسب و توزیع یکنواختی از بار را دارند. انتخاب بلبرینگ با برند های مختلف بر حسب میزان بودجه و زمان بارگذاری صورت می پذیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع بلبرینگ ، رولبرینگ ، نوار نقاله ، زنجیر صنعتی ، کاسه نمد و ... قطعات صنعتی دیگر به وب سایت ما مراجعه نمایید.

فروش نوار نقاله ، قیمت بلبرینگ صنعتی ، یاتاقان صنعتی

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...