رفتن به مطلب

حالت Spec Ops Survival بازی Call Of Duty: Modern Warfare منتشر شد


alika

ارسال های توصیه شده

در حالی که اکتیویژن پیشتر بازی جدید سری COD را معرفی کرد اما به تازگی حالت جدیدی از بازی Call Of Duty: Modern Warfare با نام Spec Ops Survival در دسترس قرار گرفت. با دنیای بازی همراه باشید.

242.jpg
بازی Black Ops Cold War نسخه جدید سری COD بوده و سال گذشته نیز شاهد انتشار Call Of Duty: Modern Warfare بودیم. مدتی قبل نیز اکتیویژن بخش زامبی نسخه جدید را نیز معرفی کرد.

حال به تازگی اکتیویژن حالت انحصاری پلی استیشن ۴ بازی Call Of Duty: Modern Warfare را به نام Spec Ops Survival برای پلتفرم ایکس باکس وان و رایانه شخصی منتشر کرد. یک سالی این حالت در انحصار کاربران پلی استیشن ۴ قرار داشت و حال به سایر نسخه‌ها رسید.

این حالت چالش برانگیزتر از حالات دیگر است و شما در برابر آمار بسیاری از دشمنان قرار خواهید گرفت. Call of Duty: Modern Warfare در حال حاضر برای PS4، XBOX ONE و PC در دسترس است.

بازی Call Of Duty: Modern Warfare

بر کسی پوشیده نیست که کمپانی اکتیویژن (Activison) به عنوان خالق مجموعه زیبای Call of Duty، چگونه در سال‌های گذشته با چه افولی روبه‌رو بود که اغلب طرفداران این فرانچایز دیگر تحمل خرید نسخه‌های جدید این مجموعه را نداشتند، اما این کمپانی توانست با انتشار یک ریبوت زیبا از محبوب‌ترین مجموعه فرانچایز کال آف دیوتی، نه تنها اشتباهات گذشته خود را جبران بلکه طرفداران جدیدی را به سوی خود جذب کند.

اما این بازی جدا از کیفیت عالی در سرگرم کردن مخاطب، از یک مشکل بزرگ رنج می‌برد که گریبان‌گیر بازیکنان شده است. بروزرسانی‌های سنگینی که برای بخش آنلاین این بازی منتشر شده است، بسیاری از بازیکنان را کلافه کرده و از طرفی فضای محدود کنسول‌های خانگی را اشغال کرده است. طبق گزارشات جدید بعد از عرضه فصل پنجم برای بازی COD:Modern Warfare، حال بازیکنان نسخه ایکس باکس باید بروزرسانی‌ای معادل ۶۶.۳ گیگابایت دانلود کنند تا مشکلات گرافیکی مواجه شده در فصل جدید را رفع کند. این در صورتی است که بازیکنان کنسول پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در مجموع باید ۱.۸۳ گیابایت برای رفع این مشکل دانلود کنند.

اما کاربران ایکس باکس با این حجم مواجه شده‌اند؟ بدلیل یک اشتباه فنی پیش‌بینی نشده در بخش Microsoft patch delivery، بازیکنان باید فایلی که از پیش دانلود‌ کرده‌اند را دوباره دریافت کنند تا این بروزرسانی با فایل‌های قبلی هماهنگ شده و عملیات نصب بروزرسانی  با موفقیت انجام شود. این مشکل اما طولانی مدت نخواهد بود، چراکه استودیوی Infinity Ward تایید کرده است که برای تکرار نشدن این مشکل با کمپانی مایکروسافت به صورت نزدیک در حال همکاری است تا فایل بروزرسانی‌های بعدی خیلی کمتر از این بروزرسانی باشد.

ماجرای بروزرسانی این بازی چیست؟
کمپانی اکتیویژن در سال جاری میلادی همچنان ما و همه هواداران خود را در انتظار معرفی قسمت بعدی فرنچایز پر طرفدار Call of Duty قرار داده است. البته با وجود فروش همچنان بالای بازی Call of Duty: Modern Warfare 2019 و حجم بالای بازیکنان بتل رویال Warzone، این مساله چندان اکتیویژن را تحت شعاع خود قرار نداده است. امروز نیز Warzone و Modern Warfare آپدیت‌های جدیدی دریافت کرده‌اند.

در بازی Warzone بهبود‌هایی در سیستم بازگشت بازیکنان پس از کشته شدن در نبرد داده شده است و مود محبوب ۴ نفره هم بهبود‌هایی دریافت کرده است. در بازی Modern Warfare نیز دو حالت بازی جدید اضافه شده است. مود All or Nothing اولین حالت تازه اضافه شده به بازی است که در آن گیمر تنها با یک چاقو و اسلحه‌ای خالی در جستجوی مهمات و تجهیزات است و باید در گام اول ۳۰ دشمن را از میان بردارد. Face Off اما مود دوم اضافه شده به بازی است که حالت‌های چند‌نفره سنتی و کلاسیکی مانند Deathmatch، Kill Confirmed و Gunfight maps را به Call of Duty: Modern Warfare اضافه کرده است.

بازی Call of Duty: Modern Warfare و Warzone در حال حاضر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس One و رایانه‌های شخصی در دسترس علاقمندان قرار دارد. همچنین شایعاتی وجود دارد که امکان حضور ۲۰۰ نفر در بتل‌رویال Warzone به‌زودی فراهم خواهد شد که البته هنوز خبری رسمی در این خصوص منتشر نشده است.

ماه گذشته از سوی استودیو Infinity Ward به‌طور رسمی تایید شد که Warzone  برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و Xbox Series X نیز عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد در مسیر پیش روی فرنچایز Call of Duty، بازی Warzone به پایه ثابت تمام نسخه‌های این مجموعه تبدیل خواهد شد.

منبع:

https://www.dbazi.com/1399/07/12/279129/بازی-codmodern-warfare/

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...