رفتن به مطلب

نقد و بررسی پاور بانک انکر Anker A1109


aliqorbani

ارسال های توصیه شده

برند انکر در زمینه ی تولید پاور بانک از پیشرو های دنیای تکنولوژی بوده است. می توان این کمپانی را یکی از اساتید تولید پاوربانک به شمار آورد و آن را بابت قدرت طراحی خارق العاده تحسین کرد. یکی از این پاور بانک ها که با چهره ی نامتعارف و جذاب خود توانسته برای علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی دلبری کند، Anker A1109 است.

طراحی Anker A1109

جالبترین نکته در مورد پاوربانک anker a1109 را به حق باید طراحی آن دانست. با یک باتری همراه استوانه ای شکل طرف هستیم که تنها 134 گرم وزن دارد، یعنی از یک گوشی آیفون 8 سبک تر است. انکر این محصول را به طول 10.7 سانتی متر طراحی کرده که باز هم طولی کمتر از یک آیفون 8 را نشان می دهد. (ابعاد: 107x 33 x 33 میلی متر)

پاور بانک Anker A1109

 

کیفیت ساخت Anker A1109 قابل قبول است. هنگامی که آن را در دستتان می گیرید، سبک بودن آن حقیقتاً شما را ذوق زده خواهد کرد. برای یک پاور بانک، قابلیت حمل را می توان یک نقطه ی اعتلا دانست. اگر مسافر باشید، یکی از مهم‌ترین چیزهایی که باید به آن توجه کنید وزن کوله باری است که با خود حمل می کنید. انکر در اینجا حقیقتاً دوست داشتنی عمل کرده و باید به آن آفرین گفت، چراکه پاوربانک anker a1109 را می توانید در یک کیف دستی کوچک جای دهید.

همان‌طور که گفتیم، این پاور بانک به شکل یک استوانه ساخته شده است که در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می شود. در اولین نظر، سه چیز را می توان بر بدنه ی این پاوربانک مشاهده کرد:

پاوربانک Anker A1109

1- سه چراغ LED برای نمایش دادن میزان شارژ باتری

2- یک کلید برای روشن یا خاموش کردن دستگاه

3- نماد برند انکر که به زیبایی درج شده است

در قسمت فوقانی این کالا، یک پورت USB برای اتصال دستگاه شما وجود دارد که بر بالای آن نماد IQ وجود دارد. در زیر این پورت نیز یک درگاه MicroUSB تعبیه شده است تا بتوانید از طریق آن Anker A1109 را شارژ کنید. 

ظرفیت پاوربانک Anker A1109

پاوربانک Anker A1109

مبحث ظرفیت در پاور بانک به دو صورت است: 1- ظرفیت نوشته شده 2- ظرفیت حقیقی این به این معناست که ظرفیت تبلیغ شده، با آن چیزی که در حقیقت باید انتظار آن را داشته باشیم متفاوت است. ظرفیت این پاور بانک 5000 میلی آمپر اعلام شده است، ظرفیت حقیقی پاور بانک Anker A1109 چیزی حدود 3700 تا 3800 میلی آمپر ساعت است که برای 1 بار شارژ کردن یک گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 کفایت می کند. البته یک نکته ی بسیار مهم را باید در این مورد ذکر کرد؛ عدد مبحثی که گفته شد بنا به کیفیت پاور بانکی که خریداری می کنید متغیر است. درباره ی برند های باکیفیتی مانند انکر با راندمانی نزدیک به 90 درصد باید بیشترین میزان ظرفیت حقیقی را انتظار داشت.

ویژگی های شارژر همراه Anker A1109

پاوربانک Anker A1109 در دسته ی Ultra compact portable chargers یا همان شارژرهای قابل حمل فوق فشرده قرار می گیرد که این به دلیل نوع باتری و شکل طراحی هوشمندانه ی آن است. این باتری از نوع لیتیوم یونی است و تقریباً تمامی حفره ی درونی پیکر Anker A1109 را پر می کند.

پاوربانک انکر  Anker A1109

ولتاژ ورودی و خروجی این باتری همراه 5 ولت است و شدت جریان ورودی و خروجی نیز با هم برابر است؛ 2.0 آمپر. این دستگاه دارای فناوری شارژ سریع خاص انکر یا همان Power IQ است که ماهیت حقیقی آن مدیریت هوشمند شارژ است. مدیریت هوشمند شارژ به این معنی است که این پاوربانک بصورت خودکار گوشی شما را تشخیص داده و می تواند میزان مناسب شدت جریان را به دستگاه شما برساند. همچنین باید گفت که این پاوربانک به فناوری Voltage boost نیز مجهز شده است. تعریف تکنولوژی Voltage Boost به کار بردن یک مدار در ابتدای ورودی پاوربانک برای جبران مقدار مقاومت کابل و یکسو کردن جریان خروجی است.

کیفیت ساخت فنی در پاوربانک anker a1109 بالاست و از نظر فنی و سخت افزاری نیز بسیار مقاوم ساخته شده است. این شارژر قابل حمل به یک میکروچیپ محافظ مجهز شده است تا در زمینه ی شدت جریان و اتصال کوتاه نیز مشکلی نداشته باشید و به قسمت الکترونیکی دستگاه شما آسیبی نرسد.

پاور بانک Anker A1109

این کالا با دستگاه هایی نظیر موبایل، تبلت، پخش کننده موسیقی و دستگاه های دیجیتال سازگار است که می توانید از آن برای شارژ کردن تمامی اینها استفاده کنید و در حقیقت هر چیز که بتوان با یک سوکت USB شارژ کرد را همواره با شارژ کامل در اختیار داشته باشید.

ویرایش شده توسط aliqorbani
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...