رفتن به مطلب

برترین مرکز تعمیرات مجاز لوازم خانگی در تهران


alika

ارسال های توصیه شده

تعمیر لوازم خانگی خود را به هر کسی نسپارید
در آشفته بازار این روزهای لوازم خانگی کشورمان که هر روز با بالا و پایین رفتن دلار قیمت لوازم خانگی نیز دستخوش این نوسان است دیگر امکان خرید دستگاه نو برای همه فراهم نیست ، پس در صورت خرابی لوازم خانگی ناچار به تعمیر آن هستیم.

اما اگر دستگاه های ما خراب شد به چه کسی و چطور اعتماد کنیم ؟
از آنجا که هر کسی میتواند ادعا کند تعمیرکار لوازم خانگی است باید احتیاط کرد و نباید به هر مدعی اعتماد کرد و به قول معروف کار را باید به کاردان سپرد.
شرکت "ابرکاوان" با بهره گیری از تکنسین های مجرب و کار آزموده و با چندین سال تجربه در زمینه تعمیر و سرویس لوازم خانگی انواع برند های ایرانی و خارجی ، زمینه تعمیرات لوازم خانگی در منزل را برای ساکنین تهران فراهم نموده است. این شرکت جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود امکان ثبت درخواست اینترنتی تعمیرات و سرویس را در هر ساعت از شبانه روز برای مشتریان عزیز فراهم کرده است.که با مراجعه به سایت ابرکاوان میتوانند مشکل دستگاه خود را ثبت کرده و یا با شماره ها تماس گرفته تا کارشناسان در اسرع وقت با آنها هماهنگی لازم را انجام داده و جهت رفع مشکل آنها اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که کلیه برندها از قبیل :بوش ، ایندزیت ، دوو ، کنوود ، سامسونگ ، اوشن ، تامسون
آاگ ، آریستون ، کندی ، ال جی ، آبسال ، ، زیمنس ، زاروتی ، وست پوینت ، الگانس ، زانوسی، ویرپول مرسی ، بهی ، تکنو کیت ، پارس بکو ، فیلکو ، پاکشوما، پارس ، آزمایش ، ارج ، بکو ، هوور ، حایر ،هاردستون ، مجیک ، مجیک شف ، مابه ، ویرپول ، آدمیرال ، آمانا ، کنمور ، پروفایل ، هیتاچی ، آرچیلیک ، بلومبرگ ،سوپر جنرال ، هیتاچی ، ریتون ، کورال ، آرچیلیک ، سانیو ، ایکس ویژن ،موریس ، شارپ ، وستل ، سانیو ، وستینگهاوس ، جنرال الکتریک ، فریجیدر ، اسنوا ، زیروات ، باگنشت ، فاگور ، الکترولوکس ، مدیا ، سپهر الکتریک و ... قابل تعمیر میباشند و تکنسین های دوره دیده مربوط به همان برند برای تعمیرات برای شما اعزام خواهد شد.
از خدمات مجموعه ابرکاوان بیشتر بدانیم
یکی از لوازم خانگی که در خانه های ما بسیار پر مصرف است و زیاد هم دچار خرابی میشود میتوان به ماشین لباسشویی اشاره کرد که دچار مشکلاتی مثل سر و صدا ، لرزش ، برق گرفتگی ، کار نکردن دکمه ها و برد دستگاه ، خالی نشدن آب ، وارد نشدن آب به دستگاه ، باز نشدن درب دستگاه ، لرزش شدید و راه رفتن لباسشویی و مشکلات دیگر اشاره کرد و در صورت نیاز به تعمیر لباسشویی میتوانید از شرکت ابرکاوان استفاده نمایید.

یخچال نیز یکی دیگر از الزامات خانه است که مدل های مختلفی دارد. یخچال و فریزر ، ساید بای ساید و یخچال و فریزر تک و از مشکلاتی که پیش می آید و متوان به آنها اشاره کرد ، سرد نبودن داخل یخچال ، یخ زدن دستگاه های بدون برفک ، اتومات نکردن دستگاه ، سر و صدای زیاد یخچال ، کار نکردن یخساز ، نیامدن آب از یخچال ، بسته نشدن درب ، آبریزی از اتصالات ساید ، روشن شدن چراغ فیلتر ساید ، بالا و پایین رفتن درجه های یخچال ، جمع شدن آب زیر کشو یخچال و ... اشاره کرد و چنانچه دستگاه شما مشکل پیدا کرد میتوانید برای تعمیر یخچال و تعمیر سایدخود از شرکت های معتبر مانند ابرکاوان کمک بگیرید.

دستگاه دیگری که در بسیاری از منازل به چشم میخورد ماشین ظرفشویی میباشد که در دو مدل رومیزی و مبله در بازار موجود است ، که به دلیل کمبود وقت و راحتی و آسایش بیشتر بسیاری از خانواده ها از این دستگاه استفاده میکنند و به مشکلاتی که ممکن از به آن برخورد کنیم میتوان ماندن لک روی ظروف ، کدر بودن ظروف ، حل نشدن قرض ظرفشویی ، تخلیه نشدن آب دستگاه ، کار نکردن آب پاش ها و مشکلات دیگر[
اشاره کرد که باید برای تعمیر ظرفشویی خود از مجموعه ابرکاوان استفاده نمایید و از تخفیفات آنها بهره مند شوید.

اجاق گاز نیز جزئی جدا نشدنی از آشپزخانه است ! مدل های مختلفی از اجاق گاز در خانه ها موجود است که متوان به مبله و رومیزی اشاره کرد و از آنجا که این وسیله هر روز در منزل استفاده میشود ممکن است خرابی بیشتری نسبت به دستگاه های دیگر داشته باشد که از خرابی های آن میتوان به خاموش شدن خود به خود شعله ، کار نکردن فندک ، برق داشتن دستگاه ، بوی گاز ، جرقه زدن یکسره اجاق گاز ، کار نکردن ترموکوبل ، روشن نشدن بعضی از شعله ها ، کار نکردن فر و مشکلات این چنینی اشاره کرد که باید تعمیر شود و اگر شما برای [تعمیر اجاق گاز خود که دستگاه مهمی به حساب می آید و باید تعمیر آن توسط یک . از شرکتی که تعمیرکاران مجرب دارند استفاده نمایید ً متخصص انجام گیرد حتمااز ویژگی های ابرکاوان میتوان به
تعمیر کاران مجرب و دوره دیده
خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن
استفاده از قطعات فابریک و اصلی با ضمانت
تعمیر انواع دستگاه های ایرانی و خارجی
قیمت مناسب قطعات و تعمیرات اشاره کرد.
این مجموعه دارای چندین شعبه فعال در مناطق مختلف تهران میباشد تا بتواند در اسرع وقت برای خدمات رسانی به مشتریان عزیز آماده باشد، جهت استفاده از خدمات تعمیرات و مشاوره قبل از تعمیرات میتوانید با شماره های تماس شرکت و یا از طریف فرم رزرو سرویس از طریق سایت ما اقدام نمایید.
سایت ابرکاوان

https://abarkavanco.com

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 ماه بعد...

خیلی ممنون من اکنون در کرمان زندگی میکنم اما قبلا از تعمیرات تعمیر لباسشویی ال جی در تهران استفاده میکردم و بعد یه مسافرت کاری به کرمان رفتم الان داخل کرمان کسی نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سراغ نداره که از تعمیر کاران متخصص  برخورد دار باشه

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

.

ویرایش شده توسط KHTRE5
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...