رفتن به مطلب

نمایندگی ظرفشویی ال جی در غرب تهران


KHTRE5

ارسال های توصیه شده

یکی از دغدغه های اصلی مشتریان، پیدا کردن تعمیرگاه معتبر و مجازی است که بتوانند لوازم خانگی شان را به آن بسپارند. تعمیرگاه مجاز دیبا سازان باران، یکی از معدود تعمیرگاه های مجاز تعمیر ظرفشویی ال جی است که مجوز رسمی از اتحادیه لوازم خانگی را داراست. تعمیرگاه تعمیرات ظرفشویی ال جی دیبا سازان، دارای 4 شعبه معتبر در سراسر تهران می باشد و برای رفاه حال مشتریان خود، خدمات تعمیر، نصب و سرویس ظرفشویی ال جی را به صورت آنلاین ارائه می دهد. مجموعه ما تعمیرکار و تکنسین متخصص را به محل شما اعزام می کند و تکنسین ما تمامی خدمات را در حضور شما انجام می دهد و پس از اتمام کار، برگه ضمانت تعمیر را به شما ارائه می دهد.

توجه داشته باشید که برخی از سودجویان در این بازار، با عنوان های نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ال جی، بسیاری از افراد را فریب می دهند و هزینه های زیادی را از آنها دریافت می نمایند. تعمیرگاه مجاز ما با عنوان نمایندگی ال جی، خدمات خود را ارائه نمی دهد. همچنین مشتریان می توانند برای ارتباط با نمایندگی رسمی ال جی، با شماره های درج شده بر روی کارت گارانتی داخل دستگاه شان تماس بگیرند.

مراحل درخواست تعمیرکار از مرکز مجاز

برای اینکه بتوانیم تعمیرکار متخصص و مجربی را برای تعمیر ظرفشویی LG به در منزل اعزام کنیم، باید یکی از این راه را انتخاب نماییم:

تماس با شماره های موجود در سایت و گفتگو با کارشناسان ما و ثبت درخواست

چت آنلاین در سایت با کارشناسان ما

پر کردن فرم درخواست تعمیرکار در منزل

شما با استفاده از این روش ها می توانید درخواست اعزام تعمیرکار در محل را ثبت کنید. پس از ثبت درخواست، تعمیرکار ما در کمتر از 1 ساعت در محل حاضر می شود.

ویژگی های تعمیرگاه ظرفشویی ال جی

مهم ترین و اولین ویژگی تعمیرگاه مجاز دیبا سازان باران، تعمیر در محل است. مجموعه ما برای رفاه بیشتر، بستری را فراهم کرده تا بتوانید با ثبت درخواست اعزام تعمیرکار به صورت آنلاین، تعمیر ظرفشویی LG در منزل صورت گیرد. بدین صورت شما هیچگونه معطلی برای تعمیر ظرفشویی نداشته و در کمترین زمان می توانید دوباره از آن استفاده کنید.

از دیگر ویژگی های تعمیرگاه مجاز ما، استفاده از قطعات اصل و اورجینال در ظرفشویی است. برخی از مراکز تعمیر با گرفتن کمترین هزینه، قطعات غیر اصل و تقلبی را در ظرفشویی شما قرار می دهند که با گذشت زمان این قطعه به دیگر قطعات داخلی ظرفشویی آسیب می رساند. پس شما فریب پایین بودن هزینه قطعات را نخورید؛ چرا که ممکن است هزینه های بیشتری را برای شما به وجود آورد.

سومین ویژگی نیز، استفاده از تکنسین ها و تعمیرکاران حرفه ای است. تعمیرکارانی که مدارک معتبر از تعمیرگاه های مجاز دارند تا شما بتوانید با خیالی آسوده به آنان اطمینان کنید.

ویرایش شده توسط KHTRE5
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...